TabletPC gezocht

Status
Niet open voor verdere reacties.

ErikBooy007

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
24 mei 2007
Goedeavond dames en heren ;)

Ik ben op zoek naar een vorm van een tablet PC. Met mijn eisen heb ik zelf nog niet echt iets geschikts kunnen vinden, vandaar dat ik jullie hulp in roep.

Ik zoek een apparaat dat:

• Makkelijk mee te nemen is in een sportvliegtuigje (vandaar waarschijnlijk een tablet-pc)
  • Bij voorkeur Windows 7 draait
  • GPS aan boord heeft

De reden hiervoor is, dat ik dan naast het feit dat ik een leuke tablet heb, aan boord van een vliegtuig aan de hand van Jeppesen Flitedeck kan navigeren. Gewoon omdat ik lui ben zeg maar.

Ik kwam al de AT-tablet tegen, fantastisch apparaat, precies wat ik wil, maar zonder de GPS... Nu is het natuurlijk ook mogelijk om een losse GPS ontvanger te kopen, voor USB, maar dat even terzijde.

Weet iemand een apparaat dat aan deze eisen voldoet?

Bij voorbaat dank.

Dit zal het wel niet zijn.

maar is er een voorkeur voor de grote van het scherm.

Deze zou ook kunnen

Laatst bewerkt:
Die eerste zie ik inderdaad niet zo zitten, op zich wel een mooi ding, maar Windows CE...?

Die tweede daarentegen, prachtig ding!! Is zeker een optie, alleen jammer dat de SSD die erin zit maar 16GB is... Eens over nadenken...

Ook allebei zeker mooie optie. Die neem ik ook mee in m'n beslissing!

Hooii, Leuk dat meerdere mensen net als mij interesse hebben in tablets.
Een tijd geleden had ik precies hetzelfde probleem. Uiteindelijk via Alibaba een Tablet-PC gekocht.
Nou ten eerste klopte het product niet met de beschrijving en het scherm was ook nog eens erg slecht:mad:. Na veel mail contact product geretourneerd.
Koste mij weer een hoop geld. Maar het ergste vond ik dat het erg veel tijd heeft gekost en het
contact verliep alleen via de mail.

Uiteindelijk ben ik verder gaan zoeken en kwam terecht op een nederlandse site die hetzelfde model verkochtte
ik plaats de link onderaan het bericht. Het kostte mij misschien net iets meer maar ik kreeg binnen een korte tijd
al een pakket thuisgestuurd. Gelukkig zat het juiste product erin met een gratis HDMI kabeltje.

Blijkbaar kan het wel in een keer goed gaan.:D:D

Volgens mij was het Tabletvandaag.nl

Welkom op Helpmij.nl.:)

Graag de volgende keer naar de datum van een topic kijken. Topics ouder dan 3 maanden mogen met rust worden gelaten. Deze is zelfs van 2010, dus al heel lang niet actueel meer.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan