[Tabula Rasa] kan geen account maken met de activation card

Status
Niet open voor verdere reacties.

SaLMaN

Gebruiker
Lid geworden
16 nov 2006
hoi mensen, ik heb een paar dagen geleden Tabula Rasa gekocht, en ik wilde een account maken ervoor. Maar ik heb dus een GAME ACTIVATION CARD met een serienummer van 20 tekens en dat is het dan. Als het goed is moet ik hiermee 30 dagen kunnen spelen.
Nu moet ik bij www.plaync.com op "use serial key" klikken en deze code van 20 tekens invoeren. Daarna moet ik een "game account" aanmaken voor deze serial key, zo ver zo goed. maar daarna moet ik een "payment way" kiezen. En daarna snap ik het niet meer, want ik moet dan op "Game Time Card" klikken, maar daarna moet ik weer een code van 20 tekens invoeren. Maar als ik de code van eerder gebruik zegt ie dat deze code niet als betaalwijze gebruikt kan worden. Weet iemand hoe dit zit?

????????????????????????????????????????????????????????????

Helaas zul je voor je de 30 dagen gratis krijgt ook nog een Game Card moeten aanschaffen. Die zal je los moeten kopen en de serial code daarvan kan je vervolgens invoeren bij Game Time Card.

Helaas zul je voor je de 30 dagen gratis krijgt ook nog een Game Card moeten aanschaffen. Die zal je los moeten kopen en de serial code daarvan kan je vervolgens invoeren bij Game Time Card.

DOOOOHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!! :shocked:
wat een F#%@#&$(% K&$#($& gedoe!!!!!!! :mad:
zo bouw je toch geen fanbase op voor je spel!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :mad:

thnx LITA112 :thumb:

Euh, graag gedaan geloof ik.

Maar ik moet eerlijk toegeven dat ik nu nieuwsgierig ben naar wat je gaat doen. Op zoek naar een Game Card?

Edit: Heb nog even gezocht en onderandere bij Bol.com bieden ze deze kaart aan. De kaart is geschikt voor alle Ncsoft games waarvoor de kaart nodig is. Als je de kaart eenmaal gebruikt voor een bapaald spel, kan je de dagen niet meer omzetten naar een ander spel. De kaart kost bij Bol € 32,99 en is voor 60 dagen.

Laatst bewerkt:
hahahaha!!!!!!! lol ik ga nu echt niet een game card kopen. ik heb het spel in een pakket met 8 andere spellen gekocht in Media Markt voor maar 9 euro. dus het is niet echt zonde van het geld. maar als ik een keertje zin heb om het te proberen, ga ik het wel kopen denk ik.

In het pakket zaten onder andere: Madden NFL '08 & Thrillville off the rails & The Club

Aha, op die fiets.

En ik hoop dat de overige 7 games niet zullen zorgen voor dit soort verrassingen!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan