tagan of zalman voeding ?????

Status
Niet open voor verdere reacties.

vipertronic

Gebruiker
Lid geworden
16 jul 2005
zoek een voeding rond de 70 euro en 400 watt. kan ik kiezen tussen een tagan en een zalman maar weet niet welke de betere is. wie heeft ervaring met 1 van de merken ? of advies aub. wat wel belangrijk is is dat die stil moet zijn !!!!!!!

Laatst bewerkt:
Dan zou ik voor de Zalman gaan, maar liever zou ik een Antec nemen.

Ik ga met Maestro12 mee, als je echt tussen die twee wil kiezen de Zalman. M'n voorkeur gaat ook naar Antec uit.

Laatst bewerkt:
Overigens kan je van een Antec 350 watt voeding betere prestaties (lees een stabielere spanning) verwachten dan van een Tagan 450watt.
M.a.w. als ik moest kiezen tussen een Antec 350W of een Tagan 450W koos ik alsnog de Antec.

antec is me te duur
daarom vroeg ik ook wat is een stille en goede 400 watt voeding rond de 80 euro. Be Qiuet ken ik niet goed en Zalman is ook goed maar ja welk merk levert nou een goede stille voeding rond de 80 euro. Je hebt zoveel merken dat ik door de bomen het bos niet meer zie:(

ok thanks die antec neopower lijkt me wel wat is 480 watt ff doorsparen dan (90 euro) maar bedankt voor de info

Ik gaf in je andere topic ook aan dat Antec meestal duurder was.;)
Uiteraard is dit afhankelijk wat je kiest. Zelf heb ik een Antec 550 True-control, deze was €149,- ik heb toen bewust voor de nieuwste en op dat moment de beste gekozen.

hoi crash

adviseer je een fanloze prosilence (190 euro) ????
te koop bij ikbenstil.nl misschien heb je gelijk beter doorsparen voor een goede voeding en deze maakt natuurlijk helemaal geen geluid.

kijk dat bedoel ik dus nu lees ik weer dat die voeding de warmte niet uit je kast trket vanwege ontbreken van een fan. dus wat is wijsheid ? voordeel van een fanloze voeding is ook geen geen draaiende delem dus minder slijtage.

Inderdaad pasief gekoelde(geen fan) voedingen trekken geen warmte uit de kast. Als je zo'n voeding wil plaatsen, moet je airflow in de kast zeer goed zijn. Daarbij moet je gaan zorgen dat de warme lucht als het ware door de voeding naar buiten afgevoerd wordt. Dus alleen maar fan('s) aan de voorkant die lucht in je kast blazen. Persoonlijk ben ik hier geen voorstander van.

dat gaat niet in me 3rsystem kast. heb alleen voor me harde schijf een fan in de kast (vooraan). Dan wordt een stil systeem toch de Antec Neopower van 90 euro.
Jammer van die fanloze voeding. had het liefst een pc die je niet hoort als je hem aanzet maar heb er niks aan als die gen warme lucht uit me kast trekt en me pc naar de knoppen gaat.

trouwens heb die mannen van ikbenstil.nl gebelt zij zeggen dat antec helemaal niet goed is. zij zweren bij een fortron met ibl fans (superstil) . je ziet dus zoveel mensen zoveel wensen. ik denk dat ik maar voor de neopower ga die lijkt me ook stil.

Geplaatst door vipertronic
trouwens heb die mannen van ikbenstil.nl gebelt zij zeggen dat antec helemaal niet goed is.
Mischie verkopen zij geen Antec voedingen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan