tages sa

Status
Niet open voor verdere reacties.

bierent

Gebruiker
Lid geworden
25 feb 2012
Besturingssysteem
Fijnste
Office versie
Doen we nie aan
er staat elke keer dat tages protection van tages sa word geblokkeerd vanwege compatibiliteitsproblemen en er kunnen geen oplossingen gevonden.
wat is tages?? is het erg? hoe kom ik er vanaf??

berend

Tages is een kopierbeveiliging,meestal gebruikt voor games,soms ook voor programma cd's-dvd's.
Het installeert ook drivers op je schijf die elke keer checken of je wel de originele media gebruikt........
HIER in de drivers sectie kan je Tagessetup vinden.......dit werkt op 2 manieren:als je nog geen Tages drivers geinstalleerd hebt,worden ze geinstalleerd,als ze al geinstalleerd zijn,worden ze verwijderd.

zal t is proberen maar waar kan k downloaden want als ik
Microsoft® Windows™x64 (64 bits) : TagesSetup_x64.exe
deze doe dan zegt ie wel dat ie het doet maar verder niks en dan loopt er ook geen proces van

Achteraf nog foutmeldingen na uitvoering van TagesSetup_x64.exe en na herstart?
Dat je geen er geen process van ziet,is niet zo vreemd,dit zijn verborgen drivers,zoals van de StarForce kopieerbeveiliging....Hou er wel rekening mee dat het programma of game niet meer werkt na de-installatie van de drivers.

huh staat dit standaard op een windows pc of is dit meegekomen met een game wante ik speel afentoe games via cd en ook via harde schijf.

TAGES komt niet standaard met Windows. Zoals gezegd is het een kopieerbeveiliging die op diverse spellen/programma's zit.

Dat je er geen proces van ziet komt door het volgende:

Do not be surprised if you do not need to reboot : it is absolutely normal in both cases, installation and un-installation.

The reason is that our drivers are NOT IN USE unless you run an application that needs them.

Bron: de website van TAGES.

Je kunt deze drivers met een gerust hart verwijderen. Indien de drivers niet meer op je PC staan worden ze gewoon weer geïnstalleerd de eerst volgende keer dat je het desbetreffende spel start.

Laatst bewerkt:
er staat elke keer dat tages protection van tages sa word geblokkeerd vanwege compatibiliteitsproblemen en er kunnen geen oplossingen gevonden.
wat is tages?? is het erg? hoe kom ik er vanaf??

berend

't Was even zoeken, maar dit werkt (tenminste bij mij in Windows 7 64bits):

1) download TagesSetup of TagesSetup_X64 (met X64 als je een 64bits systeem hebt)
2) typ in je opdrachtwindow (venstertje links onderin onder Starten) cmd
3) typ hier het volledige pad waar het exe-bestand is neergezet.

Als je het direct in de root van je c-schijf hebt geplaatst worst dat c:\tagessetup - uninst (denk om de spaties)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan