TagNetwork.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.

jorisroos

Gebruiker
Lid geworden
2 okt 2010
Hallo leden van Helpmij.l

Wat vinden jullie van mijn nieuwe website: www.tagnetwork.nl
de website is in het Engels geschreven en er komt binnenkort in februari een Nederlandstalige versie aan.

Vriendelijke groet,

Joris Roos

Laatst bewerkt:
Mooie site gemaakt,
Is dit met Weebly gemaakt?
BUG:
-Laadtijd About zeer lang

TIPS:
-Delen(zoals bv. Contact dat staat er in het Nederlands) van site is Nederlands andere delen Engels best aan passen dus :)
-Bij je "Tab-Tekst" staat dit: Knipsel1.JPG Misschien de .nl aan de TagNetwork zetten (TagNetwork.nl - About, TagNetwerk.nl - Home, ...)

Maarten

Laatst bewerkt:
Yup gemaakt met weebly,
Als het goed is laad de pagina nu sneller en ik heb nu alles naar het Engels aangepast.

Joris

Omdat mijndomein gratis .nl domeinnamen weggeeft met e-mail pakket.
Die wilde ik even meenemen. ;)

Joris

- Zet hier in je bericht in ieder geval even dat de website in het engels is.
- Geen site icon (het icoontje wat je ziet in de tab van bijvoorbeeld chrome) bij mij in ieder geval.
- "An amazing dashboard to see all your earnings" Deze zin loopt niet lekker. Wordt meestal profit gebruikt in plaats van earnings.
- "A minus 10 months contract" loopt grammaticaal ook niet lekker.
- Als ik op het partner menu item klik kom ik in het "become a partner' scherm. Dit kan ik nergens anders vinden, ook niet in de menu opties. Daarnaast zit er in het become a partner scherm een scroll stuk. Die kan er beter uit.
- " When will I be payed? - Answer: You will be payed one month after you signed up and if you reached the 1$ goal." Dus iemand krijgt maar eenmalig betaald?
- "Do I have to make tutorials or gaming videos? - Answer: Of course not! You can do whatever you want!". Dus ik kan ook olifanten gaan verkopen in new york en je betaald, dat is ook goed?
- Op je frontpage staat een 85/15 split en op je blog een 90/10. Wat is het nou?

Ga er even met een hele fijne kam er overheen want het zit nog vol met fouten.

@killlermenace Heel erg bedankt voor je kritische blik op de website ik zal nu aan de punten werken:
1. Gedaan de post is aangepast.
2. Ik kan het icoontje (favicon) jammer genoeg niet aanpassen i.v.m. weebly maar ik werk hier aan want ik wil zo snel mogelijk naar Wordpress
3. Aangepast
4. Aangepast
5.Gedeeltelijk aangepast teveel voor een keer. Het scroll stuk kan er overigens niet uit omdat het een html element is.
6. Pas ik later aan.
7. Pas ik ook later aan.
8. Het is de 85/15 split en die heb ik nu aangepast.

Bedankt :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan