Taken planner (internet explorer)

Status
Niet open voor verdere reacties.

roberth1996

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
2 apr 2015
Beste Helpmijers,

Ik heb een vraagje (wat logisch is als ik hier een melding plaats ;). Die vraag luidt als volgt:

Ik ben voor een project een systeem aan het bouwen waarmee ik bepaalde applicaties automatisch op laat starten. Dat is inmiddels gelukt middels AutoIT. Nu werkt autoIT alleen met een bepaalde applicatie. Nu wordt de resolutie automatisch gewijzigd als het presentatiescherm niet aan staat. Nu heb ik op de samsung smart TV een regel ingesteld dat de TV automatisch aan gaat. Helaas werkt dit niet altijd.

Wij maken hier gebruik van een registratiesysteem (TOPdesk) wat ik onder andere als monitor applicatie automatisch op laat starten. Doormiddel van AutoIT, autoit maakt gebruik van de locaties van de knoppen en voert hier automatisch bepaalde klikken uit. Als de resolutie anders is dan werkt dat niet.

Wat ik graag zou willen is dat ik doormiddel van Taken planner een taak kan instellen dat zodra de webstie Bing.nl of TopDesk.nl geopend is, de pc herstart.

Is dat mogelijk?

Een betrouwbaarder optie is om dit via een API of URL te doen. Meer info zou te vinden moeten zijn bij Topdesk hierover. Nederlandse zoekterm lijkt ´URL Aansturing` te moeten zijn.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan