• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Taken toewijzen aan personeel

Status
Niet open voor verdere reacties.

TBTilburg

Gebruiker
Lid geworden
27 sep 2012
Berichten
16
Beste forumleden,

ik moet voor mijn stage een personeelsplanningtool maken waarbij er door het ingeven van bepaald project met een bepaalde hoeveelheid uren werk per afdeling (een product doorloopt twee afdelingen, waarvan een deel simultaan kan worden gedaan. Een product doorloopt of afd. 1+3 of afd. 2+3) automatisch een planning uit rolt die personeel toe wijst aan de uit te voeren taken. Nu ben ik zelf eigenlijk helemaal zo thuis in excel dat ik dat even doe, dus zou hier om raad willen vragen. nu werk ik zelf met excel 2010, en zou ik dit eigenlijk in 2003 willen maken zodat het ook op de windows xp pc's te gebruiken is. Het is dus de bedoeling dat ik in het blad data ingeef welk ordernummer en hoeveel uren dat per afdeling zou moeten zijn, en dat excel dan in het blad planning het projectnummer komt te staan (er zijn maximaal zoveel projecten tegelijk als er werknemers op een afdeling zijn) en de kleur van een beschikbare werknemer.

ik hoop dat er mensen zijn die me kunnen/willen helpen.

met vriendelijke groet,
 

Bijlagen

  • personeelsplanning.xlsx
    12,2 KB · Weergaven: 81
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan