Tar-bestand uitpakken gaat niet

• Onderwerp starter Onderwerp starter Jammy
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Jammy

Gebruiker
Lid geworden
2 feb 2001
Beste,

Ik doe het volgende>

Heb TAR/bestand: Lord.Of.The.Ring.Return.Of.The.King.SVCD.TS-loGisTic.CD1
die ik met winace extract,doordit krijg ik het volgende:
Ik krijg 4 rar-bestanden(1-4)ongeveer 15mb groot,nfo-bestand,sfv-bestand,subdir met daarin een ki-bestand(4.9mb).

Als ik dubbelklik op een rar-bestand geeft hij:volume set#2 in set en verwijst hij naar een 5e rar-bestand.
Een paar keer op klikken en er verschijnt een cue-bestand met size 122MB en een bin_image-file van 823MB.

Hoe moet ik verder of wat doe ik verkeerd om dit filmpje te openen.

PS: de eerste maal heb ik het kunnen afspelen maar weet niet meer hoe.

Wie kan me helpen?

Laatst bewerkt:
Dit zijn de vensters die ik krijg

Bijlagen

• bin cue.jpg
    bin cue.jpg
    24,6 KB · Weergaven: 21
Dit is het rar venster

Bijlagen

• tar.jpg
    tar.jpg
    27,9 KB · Weergaven: 20
als het goed is dan zou je het TAR file kunnen extracten ( winrar of winace ) dan zet hij de files die in dat TAR file zitten in een mapje ??
als je daarna dat mapje opent en dubbel klikt op het eerste file dan zou winrar moeten openen en zou je op uitpakken moeten kunnen klikken waarna hij alles uitpakt en er in een mapje die cue en bin komen te staan.

alleen als ik zo naar jouw afbeeldingen kijk dan zit er een cue en een bin in waarvan de bin meer dan 800 mb zou moeten zijn.
je hebt maar 4 rar files van 14 mb ?? je mist dus hoogstwaarschijnlijk een heleboel rar files.

Zoals in deze bijlage is er een foutje geweest bij uitpakken indien ik alles uitpak met winrar.

Entoch heeft het de eerste keer gewerkt en ik na uitpakken onmiddellijk een mpeg-bestand die ik kon afspelen.

Kan het zijn dat men maar 1 malig kan expanderen.(=soort beveiliging?)

Bijlagen

• winrar.jpg
    winrar.jpg
    37,6 KB · Weergaven: 35
nee normaal gesproken kun je dat onbeperkt openen er zit door 1 of andere oorzaak een fout in het file nu.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan