targa dvd speler en cinema surround

• Onderwerp starter Onderwerp starter tam
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

tam

Gebruiker
Lid geworden
19 feb 2003
mijn schoonbroer heeft een dvd speler van targa de DP5100x. nu heeft hij een tijdje terug al de targa 5-1 AS surrond set gekocht. hij heeft al op verschillende manieren geprobeerd om die subwoofer en boxen aan te sluiten op die dvd speler maar dat lukt niet. gisteren heb ik ook gekeken en het lukt mij ook niet. we krijgen enkel geluid uit de subwoofer. hebben we een extra versterker of zo nodig ? de handleiding is nogal ingewikkeld. we hebben geprobeerd alles apart aan tesluiten op de dvd (subwoofer en de boxen). enkel subwoofer werkt. dan hebben we de subwoofer aangesloten op de dvd en boxen via de subwoofer maar ook enkel subwoofer. ik vind het wel raar er zijn 4 of 5 boxen en op de woofer maar 2 aansluitingen voor boxen. de handleiding kun je on-line zien op targa-online.com. misschien begrijpt er iemand iets van?

Geef eens een link naar de handleiding, want ik kan het zo snel even niet vinden.:o

hebben we het hier over een "stand-alone" DVD speler, of over een PC DVD speler.
Ik krijg namelijk het donkerbuine vermoeden dat je die DVD speler(stand-alone) eerst op een 5.1 tuner versterker dient aan te sluiten.

een versterker? neen, kan dat niet ingebouwd zijn in de dvd speler want vroeger hadden ze een ander cinema surround systeem (een goedkoperen) en die werkte wel

Tja, dat vroeg en zei ik in het begin ook al.

Weet niet waar je woont, maar er is genoeg leuks te koop voor weinig.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan