hallo experts,
ik zit met een probleempje. Misschien is het handig om even aan te geven op welke manier mijn site in elkaar zit.
Ik heb een index.html die uit een frame-loze pagina bestaat met verschillende iconen voor de verschillende onderwerpen. Nu wilde ik graag één icoon gebruiken voor een fotopagina en dit werkt allemaal heel goed. Het probleem zit em in de fotopagina welke ik heb opgedeelt met een left, een main en een downframe.
In het leftframe wil ik graag links hebben naar verschillende flashfiles met foto's die dan in het mainframe worden weergegeven. Nu krijg ik dit niet voor elkaar.
Ik heb al geprobeert om het mainframe een "name" te geven en vervolgens deze als target van de link aan te geven, maar dan opent het bestand in een eigen browser. Ik weet gewoon niet waar het probleem zit.
Onderstaande nog wat aanvullende info:
de code van de link is:
<a href="slideshows/balorig.html" target="fotomain">Ballorig</a>
de code van de frame-set is:
<frameset rows="426,67" cols="*">
<frameset rows="*" cols="162,945">
<frame src="foto_left.html" id="fotoleft" />
<frame src="foto_main.html" scrolling="auto" id="fotomain" />
</frameset>
<frame src="foto_down.html" id="fotodown" />
</frameset>
Pleaseeee help me
Groetjes
R. Hanssens
ik zit met een probleempje. Misschien is het handig om even aan te geven op welke manier mijn site in elkaar zit.
Ik heb een index.html die uit een frame-loze pagina bestaat met verschillende iconen voor de verschillende onderwerpen. Nu wilde ik graag één icoon gebruiken voor een fotopagina en dit werkt allemaal heel goed. Het probleem zit em in de fotopagina welke ik heb opgedeelt met een left, een main en een downframe.
In het leftframe wil ik graag links hebben naar verschillende flashfiles met foto's die dan in het mainframe worden weergegeven. Nu krijg ik dit niet voor elkaar.
Ik heb al geprobeert om het mainframe een "name" te geven en vervolgens deze als target van de link aan te geven, maar dan opent het bestand in een eigen browser. Ik weet gewoon niet waar het probleem zit.
Onderstaande nog wat aanvullende info:
de code van de link is:
<a href="slideshows/balorig.html" target="fotomain">Ballorig</a>
de code van de frame-set is:
<frameset rows="426,67" cols="*">
<frameset rows="*" cols="162,945">
<frame src="foto_left.html" id="fotoleft" />
<frame src="foto_main.html" scrolling="auto" id="fotomain" />
</frameset>
<frame src="foto_down.html" id="fotodown" />
</frameset>
Pleaseeee help me