Task manager + Registry edit Werkt niet..

Status
Niet open voor verdere reacties.

shibby1986

Gebruiker
Lid geworden
8 nov 2008
Task manager + Registry edit Werkt niet..na nieuwe XP installatie

HELP!

Hallo iedereen.
ik ben nieuwe hier en de reden dat ik ben gekomen is omdat ik een probleem heb dat ongehoord is en ik heb wat ervaring met computers maar dit slaat alles..

het begon een week geleden toen ik op me laptop EN computer de foutmelding kreeg:
task manager has been disabled by your administrator

ik kreeg taskmgr niet meer open. wat ik heel raar vond, dus ik zocht online naar oplossingen en ze zeiden: doe dit en dat in je registry. tiep in: Regedit.exe
krijg dus de fout:
Registry edditing has been disabled by your administrator.
en ook al kom ik in de registry, als ik de files: Disabletaskmgr en disableregistryedit delete staan ze er weer binnen enkele seconden.

dus dacht ik: laaten we windows maar opniew instaleren. leuk alles werkte! voor 3minuten en het probleem was terug.. ik sta te kijken.

Wat nu, een Schone windows installatie met alle cabels en internet er uit en nog niets.
OOK komt nu opeens de fout: Disk can not be found! met de opties: retry, ignore, continue.
ik heb meerdere malen met PQmagic alle partities verweiderd en ongeveer 8 keer opniew geformateerd en geinstalleerd.

op een gegeven moment begin ik ook de fouten te krijgen in meervoud:
Windows - No Disk
There is no Disk in the Drive. please insert a disk into drive
Cancel , Try again, Continue.

wat disk? welke drive?

(ik heb een pentium 4 3ghz 3GB ram en ati radeon 3650)

Wat is er aan de hand en hoe los ik dit op?
AuB graag een antwoord want ik zit helemaal vast :(

Mvg,

Laatst bewerkt:
Ik Heb zojuist KillDisk gedraaid op de harde schijf en nu maar hopen dat alles zo nog werkt.

Ook ga nu de schijf met windows cd laten formateren (niet Quick)
en dan nog eens instaleren.

Ik heb KillDisk Gedraaid op de gehele schijf alle partities weg, daarna windows opnieuw geinstalleerd en alles werkte perfect. de fouten komen niet meer terug, nu nog op mijn laptop :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan