taskbar - show window previews (thumbnails)

Status
Niet open voor verdere reacties.

DaVe_DaVe

Gebruiker
Lid geworden
25 jan 2003
Nu ik Windows Vista (business 32-bit) op een nieuwe laptop heb bijgeleverd gekregen ben k gelijk gaan kijken hoe k dit programma kan aanpassen. Ik heb de engelse versie dus excuses voor het feit dat k deze vraag met engelse functiebenamingen stel.
Mijn vraag:
Bij de properties van de taskbar staat de functie "show windows previews (thumbnails)". Bij mij is deze functie lichtgrijs (niet beschikbaar). Kan iemand mij vertellen waar dit door kan komen? Het enige idee dat k heb kunnen bedenken is t verschil in versie van Vista, (op thuiscomputer (op t moment onbereikbaar) heb k geen "business" versie en is de functie wel beschikbaar. Ook de "Windows Flip 3d" functie werkt niet (al vind ik dat niet erg).
Ik ben verdwaald in Windows Vista wat betreft de oplossing hiervoor, ik hoop dat iemand hier mij kan helpen.

Hoi !

Bepaalde functie's in Vista worden uitgeschakeld als je grafische kaart onvoldoende is !

Kijk es bij eigenschappen (rechtsklikken Computer).

Wat staat daar als rating ?

Greetz,

Harry.

Excuses, bedankt voor de input Harry Snor maar het probleem lijkt nu verholpen te zijn na het installeren van updates... k had moeten kunnen bedenken dat windows nooit vanaf de cd goed werkt ;)
grtz!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan