Taskmanager in Home edit.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rudi1

Gebruiker
Lid geworden
5 apr 2003
Hoi,
Kan er mij iemand zeggen of je in de Home edit. van Xp ook dezelfde Taskmanager kan instaleren als in de Pro. versie?

Groetjes,
Rudi.

Wat bedoel je precies? In XP Home zit toch dezelfde Taskmanager als in XP Pro?

Hoi,
Dank je voor de reactie.
Bij mijn weten en de versies die ik hier thuis heb is dit niet hetzelfde. Ik heb nl. Windows Xp Pro op mijn vaste Pc en de Home edit. op mijn draagbare en deze zijn héél verschillend. Op de Pro versie kan je zien welke aplicaties en processen draaien, en niet bij de home edit. De status van je procerssor, netwerk en de gebruikers die zijn aangemeld.

Dit alles kan ik bij de Home versie niet buiten dan de aplicaties.

Hoop je bij deze te hebben geïnformeerd.

Mvg,
Rudi.

Ik heb Windows XP home en dit is mijn taskmanager:

attachment.php

Bijlagen

• taskm.jpg
    taskm.jpg
    59 KB · Weergaven: 92
Hoi,

Nu begon ik ff aan m'n eigen te twijfelen, ik hen net de laptop opgestart en blijkt dat je gelijk hebt, maar als ik onder de naam van mijn vrouw inlog en die trouwen ook beheerders rechten heeft krijg ik een hele andere taskmanager te zien. Hoe kan dat dan? zie bijlage.

Mvg,
Rudi.

Bijlagen

• task.jpg
    task.jpg
    77,4 KB · Weergaven: 36
Dubbelklik even op een lege ruimte.

Hier bijvoorbeeld (op de rode stip):

attachment.php

Dan is het probleem opgelost.

Bijlagen

• taskm_2.jpg
    taskm_2.jpg
    41 KB · Weergaven: 71
Hoi,
Inderdaad, probleem opgelost!! Maar heb je daar ook een verklaring voor?

Mvg,
Rudi.

Dubbelklik nog maar eens op dezelfde plek.:) Misschien is het een keer per ongeluk gebeurd.:cool:

Groetjes,
Bennie

Geplaatst door Bennie
Dubbelklik nog maar eens op dezelfde plek.:) Misschien is het een keer per ongeluk gebeurd.:cool:

Groetjes,
Bennie
Bemoei je met je eigen vragen :p:p:p.

---------------

Ga eens naar een ander tabblad, bijvoorbeeld systeem of netwerk en dubbelklik weer op een lege plek. Zal je zien dat hij ook maximaliseert (min of meer). Is denk ik, zoals Bennie zegt, per ongeluk gebeurd.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan