Taskmanager opvragen in Welkomsscherm

Status
Niet open voor verdere reacties.

Thomashorst

Gebruiker
Lid geworden
29 feb 2008
Hallo iedereen! ik heb een vraag!

Ik gebruik windows XP pro en het wil nog weleens gebeuren dat MSN op zon manier vast loopt dat niks meer reageert (zelfs de "redder" Control alt delete niet..)

Enige wat dan werkt is windows toets plus L (ofwel snel afmelden)

Maar vervolgens zit ik hier vast en kan ik het proces wat de schade veroorzaakt niet stop zetten.

Kan iemand mij vertellen hoe ik taskmanager bij het welkomsscherm kan krijgen?

Bedankt!

Ik weet niet hoe je het op kan lossen maar windowstoets + L is alleen de lock funcite van windows zover ik weet.

Je meld je dus niet af en alles wat je aan het doen bent draait nog door. Niemand anders kan dan ook inloggen op je pc behalve jijzelf.

Uitvoeren (Windowstoets + R) werkt ook niet neem ik aan?

Heb je misschien ook meer infomatie over wanneer msn vast hangt?

Gebeurd het iedere keer als je een bestand verzend/ontvangt, emoticons gebruikt enz.?

Is het misschien niet beter om je MSN probleem door te lichten?
En hiermee dat probleem proberen op te lossen zodat MSN en je computer niet meer zullen crashen. Dan hoef je ook geen rare omwegen te verzinnen om een corrupt proces te killen op en vastgelopen computer. Zelfs ook al zou dat lukken, lost dat je probleem niet op. :rolleyes: Het blijft immers op zijn tijd gewoon door gaan met crashen.

Kijk na de crash en reboot bijvoordeeld eens in de Logboeken van Windows of daar errors worden weergegeven die duiden op de crash.. Hier vind je mogelijk de naam van de vastgelopen module.

Of beschrijf eens wat er precies gebeurt en welke handelingen je vericht om deze crash te veroorzaken.. :)

:confused:

Jullie hebben opzich gelijk. Ik zou even wat meer uitleggen:

Mijn laptop heb ik zaterdag geformateerd nadat ckdisk vastliep, ik kon de pc niet meer gebruiken omdat ik telkens een BsoD kreeg. Heb mijn bestanden weten te redden met Knopix en toen fresh install gedaan.

Nu loopt mijn pc af en toe vast met het gebruik van de FN + functie (laptop) en soms als ik een instant massage bericht krijg. De laptop freezed dan en meestal loopt hij naar een paar sec weer door maar soms niet en dan is windows + L (inderdaad niet snel afmelden maar gebruiker wisselen) het enige wat nog werkt. Ik zou msn eens un installen etc

Bedankt!

is het trouwens misschien een iets oudere laptop?

Want MSN vraagt ook steeds meer van je pc en het probleem is dat ze je dwingen de nieuweste versie van msn te installeren. ALs je een oudere versie erop zet krijg je de melding er is een update en dan kan je je niet inloggen.

Voorval het inloggen bij msn daar blijven de meeste pc's even hangen.

Is een wat oudere laptop (2 jaar) maar voor de format liep hij prima (zelfde versie van MSN)

Gebeurt nu steeds vaker met het gebruiken van de Fn + fx funtie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan