taskmon

Status
Niet open voor verdere reacties.

wilco007

Gebruiker
Lid geworden
27 jul 2004
Berichten
23
hallo

ik zit redelijk in de knoei,ik kan mijn pc niet meer afsluiten is trager geworden en werkt altijd maar door .
ken er niet veel van heb juist .al eens adeware laten lopen.
bij afsluiten verschijnt de boodschap taskmon ,dit programma heeft een ongeldige b
ewerking uitgevoerd en wordt afgesloten:module 32dll op016f:bff96cb0.

ik ben bang dat mijn pc eens gaat krassen en dat ik al mijn fotos ga kwijt zijn ik heb geen schrijver dus kan ik niet kopieren.
ik zit met windows 98 sec edition.

weten jullie wat mijn probleem zou kunnen zijn help aub.
ik ben ten einde raad:(



wilco 007
 
hier een paar oplossingen

1koop een usb stickie.
zet je HD in een andere pc als 2e schijf en kopieer de gegevens.
zet een brander erin
stuur het naar een emailadres met veel ruimte
 
bedankt emile voor de informatie ivm de fotos.
maar weet er soms iemand ivm taskmon en waarom de pc niet meer afsluit . zou dit een virus kunnen zijn? wat staat er mij te doen.
 
Hallo !

Weet je zeker dat je virus-vrij bent ?

Kijk es hier: http://www.liutilities.com/products/wintaskspro/processlibrary/taskmon/

Zo ja, zou ik bestanden kopieeren door je HDD even als slave in een andere PC te hangen, en daarna je OS opnieuw te installeren.

Evt. overwegen Win2000Pro te installeren, want voor 98SE is geen ondersteuning meer, en ben je kwetsbaar voor virussen etc.

Greetz,

Harry.
 
harry
bedankt voor de info
ik ben naar de site gegaan heb de virusscan gedownload.maar hij kan niet werken onder windows se.
heb een spybot laten lopen en adware. zou ik mijn vraag nu beter stellen op het forum anti virus. + mijn hijacklog plaatsen? dank bij voorbaat.
 
bedankt jeronimo

ik heb het op die manier gedaan hoor maar krijg foutmelding dat het niet
werkt op windows se.dus zal ik maar een hijacklog plaatsen zeker?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan