TCP/IP Instellingen

Status
Niet open voor verdere reacties.

renywithaar

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
27 dec 2005
Berichten
2
Wij hebben 2 PC's, die via een kabel en een router aangesloten zijn. En ik had een leuk netwerkje geinstalleerd. Nu werkt de PC beneden perfect. PC boven heeft sinds een dag of 3 geen internet meer. Via het programma quickfix van UPC heb ik geprobeerd dit te herstellen wat niet lukt. De TCP stack (??) kan niet hersteld worden. Ik heb de betreffende PC al rechtstreeks mét een andere kabel aangesloten op de modem, geen resultaat. Een nieuwe driver gedownload voor mijn netwerkkaart, geen resultaat. Kabels op de router verwisseld. Niets helpt. Als ik via "mijn netwerklocaties" kijk, zie ik wel de LAN aansluitingen (2x), als ik op eigenschappen klik is alles blanco. De verbindingen kunnen ook niet worden hersteld. Ook heb ik systeemherstel geprobeerd, werkt ook niet (meer).
Kunt u mij helpen?
alvast bedankt.
Groeten Reny
 
Soms helpt het om deze Handleiding af te werken. Helpt dat niet, lees dan eens deze (Draadloos) netwerk uitleg

Helaas, het helpt niet! Hij geeft nu aan beperkte of geen verbindingsmogelijkheden. Als ik op netwerklocaties klik en op de status, geeft hij aan dat het IP adres niet vernieuwd kan worden. ik heb ook al via uitvoeren, cmd en ipconfig / renew geprobeerd. werkt niet. Ook modem en router uitgeschakeld en weer in, werkt niet. Ik word er moedeloos van!
Groet Reny
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan