tcp/ip netwerktransport niet geinstaleerd?

Status
Niet open voor verdere reacties.

erikbosman

Gebruiker
Lid geworden
1 mei 2001
Berichten
327
hallo,

ik heb een netwerk kaart van us robotics geinstalleerd en nu geeft hij de foutmelding tcp/ip netwerktransport niet geinstalleerd... nu kan ik dus nergens verbinding meer mee maken, geen internet, geen bankieren, geen pda verbinding.

ik heb het volgende al gedaan
-kaart gedeinstalleerd
-tcp/ip protocol opnieuw geinstalleerd
-windows erover gedraaid

is dit misschien een instellingsfout ergens. wie helpt mij.. het is dringend..
 
Wat zegt ping 127.0.0.1? Wat zegt ping ip-adres? Je kunt eventueel de kaart fysiek uit je pc halen en in een ander slot zetten. Eventueel de nieuwste drivers downloaden kan ook nogal eens helpen.
 
ping 127.0.0.1? ping ip-adres? kun je dat bij de instellingen zien of moet ik daarvoor iets uitvoeren..

tell me
 
volgens mij is daarbij alles inorde.

hij geeft:
pingstatistieken 127.0.0.1
packets: verzonden 4, ontvangen 4, kwijt 0

en bij ping eigen ip adres krijg je dit ook. nog meer oplossingen?
 
Als je een andere netwerkkaart in je pc hebt gedaan, dan heb je nu een ander fysiek adres (het zogeheten MAC adres, het fysieke adres van je netwerkkaart) gekregen, daar zou je iets moeten doen in je router.

Maar, welke soort verbinding gebruik je eigenlijk? Is het een kabel-, inbel- of een adsl-verbinding? En gebruik je daarbij een modem of een router?

Dennis.

ps. En dat local pingen heeft natuurlijk weinig zin. Het is anders wanneer je naar je router gaat pingen of via je browser je router gaat benaderen met een vantevoren bekend ip van je router.
 
Op google kom ik het volgende tegen:

Ik krijg de volgende melding:
> Eigenschappen mobiele apparaten: het TCP/IP-netwerktransport is niet
> geïnstalleerd. [knip]
>
> Wie kent een oplossing?
>
> Groeten,
> Dutch

Antwoord:
Corrupte Winsock entries. Probeer dit eens: En dan staat deze link er http://news.swzone.it/swznews-9826.php

Misschien moet je winsock fix gebruiken? Die kun je hier downloaden http://www.tacktech.com/display.cfm?ttid=257
 
Misschien is die van Tanja1968 wel het ei van Columbus.

Laten we maar hopen in ieder geval.

Dennis.
 
gefixed mensen.. hartstikke bedankt. mijn vader en ik kunnen weer opgelucht ademhalen..
 
Blij dat het opgelost is:thumb:

Dat was dan toch het EI van GOOGLE:D
 
Geplaatst door Tanja1968
Blij dat het opgelost is:thumb:

Dat was dan toch het EI van GOOGLE:D
Neen, dat was gewoon het EI van Tanja1968 :thumb:

Je hebt weer iemand gelukkig gemaakt.

Dennis.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan