TCP/IP-netwerktransport

Status
Niet open voor verdere reacties.

GekkeWouter

Gebruiker
Lid geworden
31 dec 2008
hallo,

sinds ik laatst een virus heb opgelopen, moest ik van Ziggo een virusscan doen van hun website. dat probeerde ik, maar met Firefox kon ik hem niet openen. Dus probeerde ik het met internet explorer. Deze opende helemaal niet. Ik deïnstalleerde internet explorer, en installeerde hem opnieuw. nadat ik dat heb gedaan, moest mijn pc opnieuw worden gestart. toen mijn pc weer opstartte, (zonder ergens op te klikken, gewoon bij opstarten) kreeg ik deze error:

"Het TCP/IP-netwerktransport is niet geïnstalleerd."

Ik had geen internet meer, en er stond niets bij Netwerkverbindingen.

Ik heb de driver van mijn draadloze ontvanger gedeïnstalleerd, en opnieuw geprobeerd te installeren, maar toen ik de Setup startte kreeg ik deze error:

"The InstallShield Enginge (iKernel.exe) could not be installed.
Het Systeem kan het opgegeven bestand niet vinden."

wat is het probleem, en wat kan ik hieraan doen? ik heb het internet al afgezocht, maar niets gevonden. ik heb systeemherstel geprobeerd, maar daarbij kreeg ik het bericht dat er geen instellingen waren gewijzigd.

Ik heb Windows XP Service Pack 2 of 3, dat weet ik niet zeker.
Mijn router: Sitecom WL-143,
Draadloze ontvanger: WL-8314

bij voorbaat dank!

naar het klinkt zit je systeem helemaal vol met malware/spyware/virussen... de beste oplossing lijkt me je persoonlijke documenten backuppen en Windows XP gewoon opnieuw installeren! handmatig heropzetten van je TCP/IP stack en verwijderen van spyware is echt te omslachtig.

als je WinXP opnieuw erop hebt staan, draai dan voor alle veiligheid ook een virusscan over je gebackupte documenten! een redelijk goede gratis virusscanner vind je hier

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan