TCP/ip Printerpoort toevoegen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Kollie98

Gebruiker
Lid geworden
8 nov 2004
Hai,

Ik wil een netwerkprinter toevoegen via een tcp/ip poort, maar kan bij het kiezen van de poort alleen voor een lokale poort kiezen en niet voor een tcp/ip poort. Gebruikt besturingssysteem is windows me. Wie weet raad?:o

groetjes
erik

hallo,

Ga naar start -> Instellingen -> Configuratie scherm -> Printer toevoegen -> kies dan Netwerk printer toevoegen

geprobeerd

:o lukt me niet via netwerk printer
De printer hangt aan een de usb poort van de kpn router en ik moet hem een tcp/ip printer poort toevoegen ik kan alleen kiezen uit lokale en netwerk, in xp kun je daarnaast ook nog kiezen voor tcp/ip, echter op deze pc staat windows ME op. Ik moet me dus een TCP-ip poort toevoegen

erik

ik ben niet zo bekent op het gebied met windows ME ik zou proberen wat informatie uit je firewall te trekken en kijken of je daar poortne kan openzetten voor WIn 2000 en Win xp kan je altijd bij me komen!

geen

:confused: in ieder geval bedankt voor je moeite. In xp heb je wel de mogelijkheid om een printer aan een tcp/ip poort te hangen, wanneer ik op printer toevoegen klik, kan ik voor netwerk, locale of standard tcp/ip poort kiezen. Bij windows me staat alleen netwerk en locale poort:( (zie ook bijlage)

erik

Bijlagen

• vb.doc
    vb.doc
    48,5 KB · Weergaven: 57
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan