Te hoge ping door router.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Arnold15

Gebruiker
Lid geworden
28 jul 2004
Hallo Allemaal,

Ik heb een SMC2804WBR V2 draadloos router met de daarbij horende netwerkaart. Het werkt perfect, goed beveiligd. Alleen met games is me ping veel te hoog waardoor het online game heel traag gaat.

Ik heb een demon dslexpress aansluiting. Voor mijn router zit de Allied Data Technologies Copperjet 816-2P.

Kan iemand mij helpen mijn ping lager te krijgen?

Alvast bedankt,

Arnold15

Waarschijnlijk zijn de poorten voor de spellen niet (goed) geopent.

Zoek in op de volgende site even de naam van een spel op en zet de poorten open: http://www.portforward.com/english/routers/port_forwarding/SMC/2804WBRV2/2804WBRV2index.htm
Niet alle spellen staan erbij. Wanneer je spel er niet bij staat zal je even via www.google.nl de poorten op moeten zoeken en dan open moeten zetten. Het openzetten werkt hetzelfde als bij alle andere programma's alleen zijn de poortnummers anders.

Een firewall kan ook het probleem zijn. Dit kan ook de firewall van Service Pack 2 (Windows XP) zijn.

Ping heeft ook te maken met de afstand van de server. Hier kan je niks aan veranderen, dus misschien kan je ping wel niet lager.

Succes:)

Geplaatst door rve123
Waarschijnlijk zijn de poorten voor de spellen niet (goed) geopent.

Zoek in op de volgende site even de naam van een spel op en zet de poorten open: http://www.portforward.com/english/routers/port_forwarding/SMC/2804WBRV2/2804WBRV2index.htm
Niet alle spellen staan erbij. Wanneer je spel er niet bij staat zal je even via www.google.nl de poorten op moeten zoeken en dan open moeten zetten. Het openzetten werkt hetzelfde als bij alle andere programma's alleen zijn de poortnummers anders.

Een firewall kan ook het probleem zijn. Dit kan ook de firewall van Service Pack 2 (Windows XP) zijn.

Ping heeft ook te maken met de afstand van de server. Hier kan je niks aan veranderen, dus misschien kan je ping wel niet lager.

Succes:)

Bedankt. Ik zal eens ff kijken. Het laatste is het niet want als ik mijn pc rechstreeks op me adsl modem aansluit is me ping goed.

Oke het probleem met de te hoge ping is opgelost!
De poorten van het spel moesten geforward worden. Bedankt:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan