Te kleine pc kast.

Status
Niet open voor verdere reacties.

bloodripper4

Gebruiker
Lid geworden
30 okt 2011
Beste lezer.
ik heb een tijdje terug een nieuwe pc gekocht.
maar ik wou mn oude videokaart uit mn voorige pc dr in doen , maar mn computer is teklein.
ik heb een HP Pavilion Slimline S5725NL
ik wil graag games spelen zoals call of duty black ops en assasins creed.
ik hoop dat iemand mij verder kan helpen.
mvg Blood:)

Laatst bewerkt door een moderator:
Welkom op Helpmij..

En wat is je vraag nu precies??Moeten we de kast groter breken of wat??;)

ik wil zelf graag de kast houden , hij is lekker smal en stil.. wil dr graag een videokaart in zetten
maar weet niet welke et beste is voor een smalle pc.

owh , en bedankt trouwens :)

Laatst bewerkt door een moderator:
Laatst bewerkt:
kan ik met zon kaartje een beetje fatsoenelijk gamen? want wil graag gamen , want ik begin me eige een beetje teiriteren aan de lage fps bij call of duty 2(settings staat op low). mijn excuses , ik ben niet echt een held hier in :$.

Daar kan je in iedergeval beter mee gamen als met die NVIDIA GeForce 6150 SE die nu standaard in je pc zit.

ah mooi , bedankt voor de snelle hulp en goede hulp :) zal em gelijk effe bestellen , want ik werd knetter gek van low settings en een fps van onder de 20 ..
nogmaals bedankt !

Zeg je er nog wel bij dat het nooit met dit systeem TOP zal worden.Er is wel een hele vooruitgang met de huidige kaart/chip.

Succes ermee:thumb:

het is sneller dan mn oude pc. dat was een compaq presario 061NL.
Pentium 4. dat ding was pas niet voor uit tebranden , deze HP start teminste snel op xD

inderdaad , maja , als ik maar een paar spellen kan doen vind ik het best. mn oude pc was langzaam aan het sterven , 7 jaar was ie dus tsja...:p moest maar effe nieuwe pc kopen xD

Okidoki:thumb:

Mocht je nu helemaal voorzien zijn in je antwoord dan kan je de vraag als "opgelost" in je eerste bericht.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan