Te korte 12V 4pins cpu psu kabel

Status
Niet open voor verdere reacties.

dnc mafia

Gebruiker
Lid geworden
22 nov 2009
heey

ik heb een paar dagen geleden een pc gebouwt. alles ging goed, voor de 1e keer :P ook in 1 keer opgestart etc.

maar tussendoor kwam ik vast te zitten op een idiote manier, het probleem is ook verholpen op een rare manier maar hier ziet er niet uit.

De stroomkabel voor je cpu, de 4 pins 12V is TE KORT. mijn voeding zit onderaan me kast en de connector zit helemaaaaal BOVEN ( asus p5qc ). ik heb egt geluk gehad dat ik een 45 nm uitvoering cpu heb want daarbij krijg je een kleinere koeler, als de koeler iets groter was zou ik de kabel niet eens kunnen aansluiten. de kabel loopt nu namelijk over de koeler heen, achter de videokaart door en de voeding staat een klein beetje gekantelt.
ik heb wel eens die verlengers ervoor gezien. maar volgensmij zijn ze moeilijk te krijgen..

ik dacht aan een andere Cpu koeler met een kleinere basis, zodat de kabel erlangs kan lopen ipv erover.

iemand ideeën ?

Lijkt erop dat hier de verlengkabel te krijgen is die je zoekt (20 centimeter).

Ik zou altijd liever aan de lengte van een kabel werken dan te gaan inbinden op CPU-koeler etc. dus ik raad je aan om die verlengkabel te gaan kopen.

Succes,

Tijs.

ik heb het al opgelost :D

er bleek heeeeel toevallig een winkel bij me in de buurt te zijn die dat kabeltje verkocht :thumb:

Mooi dat je zo'n verlengkabeltje hebt kunnen vinden.

Bedankt voor de terugmelding.

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan