Te lage Resolutie Samsung SyncMaster P2350

Status
Niet open voor verdere reacties.
DVI is digitaal en VGA analoog. In apparaabeheer kun je zien of de Samsung geïnstalleerd is, anders staat er iets van PNP monitor of standaard monitor.

onder monitors staat gewoon SyncMaster P2350/P2350G(Digital) dus dat lijkt me geen probleem.

Dan ben ik bang dat mijn tijd nu gekomen is om af te gaan haken, ik begrijp het niet!

heb zojuist mijn vader gebeld en hij zegt dat het aan de kaart zelf ligt en deze vervangen moet worden. drivers updaten zou daarbij niks helpen.. hij had nog een kaart liggen en zou deze eventueel in mijn kunnen zetten. ik hoop dat dat dan ook gaat helpen!

Vergeet dan niet eerst deze drivers te verwijderen, voordat je de nieuwe in gaat bouwen en installeren.

Nvidia drivers kun je de-installeren via configuratiescherm > Software > NVIDIA drivers, kiezen voor verwijderen.

sorry voor het late antwoord maar het kon pas deze vrijdag gebeuren. het probleem lag dus gewoon bij de kaart, deze kon de resolutie niet aan. ik heb nu een Ati 9800 PRO erin en het werkt perfect :D toch bedankt voor alle hulp!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan