Te lange pictogram-titel

Status
Niet open voor verdere reacties.

Alfred 2

Meubilair
Lid geworden
6 apr 2007
Hallo, Met bureaublad pictogrammen kan ik alles, het is daarom nogal storend dat de tekst er onder al snel zo lang is dat dit dan over de andere pictogram titels heen gaat. Hoe kan ik de lengte van de tekst labels aanpassen zodat die eerder omslaat naar een tweede regel? Ik heb met het zoeken ernaar nergens iets kunnen vinden. Is er toch een register aanpassing mogelijk?

Detail: Ik gebruik Fences van Stardock om pictogrammen te ordenen of te verbergen en dat programma staat niet toe dat ik flink wat spaties toevoeg, dit werkt trouwens ook niet bij alle pictogrammen en geeft een slecht resultaat. Ik heb de afstandhouders al groot gemaakt.

Ik denk dat het het beste is om misschien mappen aan te maken, per onderwerp. En anders raad ik dan aan om gewoon de naam van het pictogram een stuk in te korten, vat het samen. Voor zover mijn kennis reikt weet ik op dit moment niet een antwoord op hoe je dat kunt aanpassen dat er (...) aan het einde van het pictogram komt, zodat deze niet overlapt. Vandaar mijn advies bovenstaand.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan