Te openen bestanden rangschikken in Detail (in Menu Beeld)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mammadenise

Verenigingslid
Lid geworden
5 nov 2006
Berichten
124
Goedemorgen,
Wat ik ook probeer, als ik een bestand wil openen, staan de bestanden altijd in de optie "Lijst". Maar ik heb "Detail" nodig, dus moet ik het altijd handmatig omzetten naar "Detail". Is het mogelijk om dit binnen Windows XP aan te passen, zodat het standaard op "Detail' staat?
Alvast bedankt voor het antwoorden.
Vriendelijke groeten,
Denise
 
Je geeft helaas niet aan welk besturingsysteem je hebt, maar in Xp gaat het als volgt:

1) Open Windows Explorer
2) Stel de weergave in op details (zoals je dus altijd handmatig doet)
3) Ga naar extra - mapopties - weergave (kan iets anders zijn, ik heb engelse windows)
4) klik op toepassen (apply to all folderS bij mij)

edit: Je hebt hem gepost in WinXP sessie, je hebt dus XP :)
 
Laatst bewerkt:
Beste Error,

Bedankt voor je mail. Ook in mijn bericht had ik geschreven dat ik met Windows XP werk ;). Helaas werkt jouw optie niet, dat heb ik ook al uitgeprobeerd. Als ik vervolgens bijv. in Word een bestand wil opnemen, staat het in weergave Lijst en niet in Detail:(
Groetjes,
Denise
 
Beste Error,

Bedankt voor je mail. Ook in mijn bericht had ik geschreven dat ik met Windows XP werk ;). Helaas werkt jouw optie niet, dat heb ik ook al uitgeprobeerd. Als ik vervolgens bijv. in Word een bestand wil opnemen, staat het in weergave Lijst en niet in Detail:(
Groetjes,
Denise

Strange.... ik kan me herinneren dat ik er jaren geleden ook zo mee gestoeid heb. Kijk hier ook eens:

http://ask-leo.com/how_do_i_get_windows_explorer_to_display_details_by_default.html
 
Beste Error,

De mappen in Explorer komen wel in Detail, maar het gaat mij meer om de mappen die worden geopend in Office, zoals Word, Excel maar ook in Adobe Acrobat. Deze staan nog steeds hardnekkig in Lijst :eek:
 
Beste Allemaal,

hartelijk dank voor jullie hulp. Helaas ben ik er zo niet uitgekomen (dat ligt meer aan mij dan aan jullie uitleg :eek:), maar ik heb de kleur van de lijntjes veranderd van zwart naar een andere kleur en dan wordt automatisch het zoekkadertje ook gekleurd. Zo kan ik ook heel gemakkelijk vinden waar het zoekkadertje staat.

Vriendelijke groeten,
Denise Witjas
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan