• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Te veel geneste functies! En nu?

Status
Niet open voor verdere reacties.

jasjoerii

Gebruiker
Lid geworden
23 jan 2009
Hallo,

ik wil het volgende doen! Ik wil graag dat 1 cel het laatste getal laat zien in een verticale rij.

Voorbeeld:

Je hebt rijen A1 t/m A10 en in B1 wil je het onderste getal laten zien in de rij A. Dus als in A1 "1" staat en A2 t/m A10 is 0 moet er in B1 "1" staan.

Als er in A1 t/m A5 een getal staat en A5 = "5" dan moet er in B1 "5" staan.

Bijlagen

ik snap niet echt wat je bedoelt wil je optellen? Of een getal weergeven die op een andere plek staat voor dat heb je deze nodig : =SOM(B7+0)
B7 is de locatie deze heb ik bij u gedaan om de aantal aandelen weer te geven maar kan veranderd worden

Nee,

mijn bedoeling is om het onderste getal van de verticale rij te weergeven.

Voorbeeld:

Als je dit hebt wil ik nu dat hij in bijvoorbeeld B1 laat zien Getal 4.

getal 1
getal 2
getal 3
getal 4
0
0
0
0

Als je dit hebt wil ik dat hij in B1 laat zien Getal 7.

getal 1
getal 2
getal 3
getal 4
getal 5
getal 6
getal 7
0
0

Dus in mijn document in de bijlage wil ik dat hij waar "hier!" staat het onderste getal in een verticale rij laat zien...

Snappie?:cool:

Bijlagen

dus als het zo is:

a1: 1
a2: 2

en jij wilt dat er in b7 de waarde van a1 in b7 komt te staan dus getal 1 ?

Nee het onderste getal in een verticale rij

Dus je A1 t/m A10 hebt en er staan getallen in A1 t/m A5 en A6 t/m A10 staat 0 dan wil ik dat hij in B1 het getal in A5 laat zien.

Als er in A1 t/m A10 getallen staan in A1 t/m A7 en in A8 t/m A10 staat 0 dan wil ik dat hij in B1 het getal in A7 laat zien.

Gewoon altijd het onderste getal van rij A.

dus dat hij een getal moet laten zien die op een andere plek staat ?

Ja Alberto10:D

Hij werkt alleen alleen bij Slotkoers en niet bij Daling/Steiging t.o.v. aankoop en Winst/Verlies

Weet jij dan hoe dat komt?

Laatst bewerkt:
Dit werkt wel bij Daling/Steiging t.o.v. aankoop maar niet bij Winst/Verlies!

Wat moet ik daar doen dan?

Laatst bewerkt:
O, dat werkt wel alleen de achtergrond was rood en de letters waren rood, dus ik zag niets!

Heel erg bedankt voor uw hulp!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan