Te veel gigabites aangegeven

Status
Niet open voor verdere reacties.

Youdragon

Gebruiker
Lid geworden
16 apr 2005
hey slimmerts,

ik heb vandaag mijn computer hersteld (systeem herstel) en ik heb een harddisk van 111 gigabite en bij eigenschappen gaf die aan 55.5 gigabite terwijl ik dat nog nooit heb gebruikt. wat moet ik verwijderen om weinig gigabites te hebben?

PLEASE HELP ME!!!

Ook goedenavond :D
Instaleer dit programma eens en kijk waar al je schijfruimte heen gaat!
KLIK
't programma werkt echt top!

Ja, als je hem echt wil kopen wel, maar je kan 'm eerst 30 dagen gebruiken! Daar heb je wel ff genoeg aan denk ik om te kijken waar je 56 GB heen gaat :D

Khad nog gekeken voor freeware, maar zag 't zo gauw niet staan. Omdat hij alleen maar ff hoefde te kijken waar z'n ruimte heen ging gaf ik shareware link! :cool:

heb treesize geinstalleerd maar geeft aan dat ik in totaal 15 gig heb gebruikt i.p.v. 55.5

is zoiets wel te herstellen

Vreemd! Voer eens een schijfcontrole uit! Eigenschappen C, extra, schijfcontrole!

kijk bij: start-configuratiescherm-prestaties en onderhoud-systeembeheer-computerbeheer-schijfbeheer en kijk of er geen niet-gepartitioneerde delen zijn

oh laat maar zitten ik heb het al. ik heb een virusscanner gestart en had er 9 ik heb ze alle verwijderd en nu is het terug naar 10 gigabites

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan