te volle emailbox

Status
Niet open voor verdere reacties.

j.vanneutegem

Gebruiker
Lid geworden
9 jul 2002
Ik krijg regelmatig meldingen van mensen, dat ze hun email teruggebounced krijgen vanwege een te volle emailbox, terwijl ik die toch regelmatig leeg. Hoe kan ik nakijken hoe vol die zit en dat terug kan brengen. Ik heb Tiscali als provider. Kunnen jullie mij een beetje op weg helpen? Misschien sla ik teveel op in aparte mappen, kan dat de oorzaak ook zijn?

Beter kijken Bertus voordat je een :p neerzet. Daar kan je inloggen op je Webmail..links bovenin staat je E Mail en rechts kan je inloggen!

sorry ,ik zag wel inlog toestanden maar verder eigelijk niks over mail
SORRY:confused:

staat één en ander zodanig ingesteld dat als je een mailtje stuurt, deze ook bewaard word?

Dan kun je je Inbox wel legen, maar elke keer als je een emailtje stuurt, word je inbox kleiner ...

Dat heb ik gedaan(was ik vergeten...:o), maar het beslag bleek maar 9% van de 50mb te zijn.Die in ieder geval wel verwijderd en verder heel veel emailtjes die ik in mappen had opgeslagen via outlook en uiteraard mijn inbox. Ik moet nog even afwachten of dit effect heeft, want na die tijd heb ik maar een paar (kleine) emailtjes ontvangen.
Kan ik verder nog iets doen wat er positief aan zou kunnen bijdragen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan