egkok
Verenigingslid
- Lid geworden
- 25 mrt 2001
- Besturingssysteem
- Win 11
Na een nieuwe configuratie van mijn computer was ik alle vreemde foutmeldingen en onmogelijkheden etc etc volledig kwijt in Vista. Een en ander moest dus aan de hardware gelegen hebben alhoewel de oude computer op XP perfect liep dus erg kapot kon het nou ook allemaal niet wezen. Een van de rare dingen die ik tegenkwam was dat ik bijv. niet kon opslaan in favorieten en ook in outlook. Dat gaat nu allemaal en ik schrok me rot toen ik opeens weer zo'n rare popup kreeg. Zie bijlage. Ik zou zo zeggen met wat voor besturings systeem dan ook je moet natuurlijk ten allen tijden onbelemmerd de veranderingen kunnen saven, primair zonder ingewikkeldheden. Altijd zogeweest en zal altijd wel zo blijven, misschien met een extra waarschuwinkje enzo, maar saven is en blijft natuurlijk een basale en elementaire handeling. Met eigenaar worden of bevoegdheden kan het niet te maken hebben want dat heb ik bij vrijwel alle zaken geregeld (alhoewel dat achteraf eigenlijk helemaal niet nodig is) Ook vreemd dat het hier opeens in het engels staat users en documents terwijl bij mij alles gewoon nederlands is. Ik heb ik geen extra taal aanstaan. Dus documents kan ik niet eens vinden, voor alle documenten heb ik gebruikersrechten of wat je maar kunt bedenken. Hopelijk niet het begin van nieuwe ellende