Te warm

Status
Niet open voor verdere reacties.

R.i.P

Gebruiker
Lid geworden
8 jul 2005
Hallo,
Ik heb net een nieuwe mobo en proce gekocht(moetten nog binnen komen) en het schijnt dat die goed overclockbaar is, dus ik ging eens kijke naar het overclocken hoe het moest enzo. maar toen ik ging kijken naar me temperatuur met cpu tool toen kwam er dit:

Temp1:77.0
Temp2:33.0
Temp3:34.0

Is ie te warm:(
En kan ik hem nu wel overclocken?

Hoe kan je de temperatuur van je moederbord (chipset) en processor al weten terwijl het spul nog binnen moet komen?

Of bedoel je je huidige pc?

Ja, ik bedoel me huidige pc. Ik dacht als me voeding en verntilatoren het nu al niet reden wat dan als ik die zwaardere spullen erin zet!

Laatst bewerkt:
Als het goed is, zit er bij de nieuwe processor al een bijbehorende cooler. Die moet er wel op. Je kan niet de cooler van je huidige processor op de nieuwe zetten.

Daarnaast: wat voor voeding (merk / type) heb je nu?

Als die 77 graden je CPU temperatuur is, kun je beter vast een kuiltje in je tuin gaan graven voor het ding........

Dat is eht probleem ik weet niet wat dat precies is temp1, als je temp2 en temp3 bij elkaar opteld dan wordt het temp1. Maar ik heb een goeie voeding en veel ventilatoren erin zitten en heb hem nog niet geoverclocked dus zou niet weten hoe de temp zo hoog kan zijn:confused:

Mijn voeding en de nieuwe spullen zijn:
High power - sirtec 360 W

Athlon™ 64 3200+
Bulk, OPGA, "Venice

MSI RD480 Neo2-FI

En heb nog een nieuwe sterkere ventilator erbij!

Laatst bewerkt:
Met welk programmaatje heb je t gemeten. want met speedfan is er een false meting want bij mij is Temp 3 , 89 grade celsius , bij mn broer ook maardan nog hoger 124 ofzo.

Met het programmatje cpu cool, die ik ergens anders op het forum tegen kwam.

ik weet niet of je aan het bezuinige ben :confused: maar ik zou toch een sterkere voeding kopen ik vind het zelf een beetje aan de lage kant ik zou rond de 400 tot 450 Watt nemen weet je zeker dat je goed zit en kan je je spullen altijd nog een beetje kietelen of iets er bij zetten :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan