Te warme Macbook 13-inch (mid 2012)

Status
Niet open voor verdere reacties.

jagjit

Gebruiker
Lid geworden
27 jun 2011
Hallo mensen,

Ik heb een 4maanden oude macbook pro 13-inch. Sinds kort draai ik hier parallels op en wilde ik een game spelen. (Rollercoaster tycoon 3 platinum)
Door het spelen op een virtuele machine werd mijn mac Abnormaal warm en is zelfs 1keer uitgevallen.
Ik bedacht me toen om Bootcamp erop te installeren omdat deze betere prestaties levert en Misschien niet warm zou worden.
Dat had ik mis, toen ik bootcamp erop gezet had en rollercoaster wilde spelen werd hij weer abnormaal warm......:(
Mijn macbook is 1300 euro en het spel wat ik erop draai vereist niet hoge laptop specificaties!

Dus iemand een idee hoe ik dit kan oplossen :( Want ik brand mijn benen zowat met dat ding :P

Mvg,

Jagjit singh

Alvast bedankt!!:thumb:

Laatst bewerkt door een moderator:
Als je heel zuinig bent op je Mac, kan je hem wegbrengen naar een aMac store.
Daar kunnen ze kijken wat er mis mee is.

Zelf denk ik aan stof, omdat je zegt dat het een redelijk oude MacBook is, verwacht ik dat er veel stof in zit.
Ik heb zelf mijn Mac nog nooit open gehad.

Wat je dan moet doen, is de fan even goed schoonmaken. Als je erbij komt ook de videokaart even schoonmaken.

Ik hoor wel of het lukt :)

Mvg, Kongskilde

Ik hat zelf dat het stekertje van mijn ventilator los zat dan moet je hem weer vast drukken en dan doet hij het weer.

Graag de volgende keer letten op de datum van het topic waarop je reageert. Deze is bijna een jaar oud en dus niet actueel meer. Om die reden gaat er een slotje op.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan