Te weergeven accountnaam wijzigen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mcjack

Gebruiker
Lid geworden
30 jun 2008
Beste forum,

In Outlook zie je aan de linkerkant alle verschillende accounts die ingesteld zijn [zie bijlage]. Nu zie ik het hele email adres, maar ik wil dit wijzigen door 1 woord (Werk, Gmail, Hotmail etc.). Ik heb behoorlijk lang in de instellingen zitten zoeken, maar ik kom er niet uit. Kan dit? Zo ja, waar zitten die instellingen verstopt.

Met vriendelijke groet,

Jack

Bijlage
MS Office account naam wijzigen.png

Volgens mij ligt het eraan wat je hebt en welke bevoegdheden je hebt o.i.d. Heb je hier wat aan. Klik

Het enige wat ik heb kunnen vinden (ook op de site van Microsoft) is het wijzigen van je naam die te zien is als je een bericht stuurt.

Werk, ?

Maar wat bedoel je nu. Gmail en Hotmail zijn heel afzonderlijke programma's. Wil je die soms koppelen. Klik

In andere versies van Outlook zie ik in het menu Extra>>Opties...>>E-mailinstellingen>>E-mailaccounts...
Daar kan ik op de naam van de account klikken en kiezen voor Wijzigen.
Ik heb helaas een andere versie van Outlook dan jij.

Groeten Marcel

@manamana
Nee, dit was niet mijn vraag. Simpelweg: In Outlook zie je aan de linkerkant alle accounts die je hebt gekoppeld.
Bijv:

piet@hotmail.nl
jan@gmail.com
kees@wermail.nl

Ik wil in plaats van het hele adres zien, dit wijzigen in:

Hotmail
Gmail
Werk

Aparte labels eraan hangen zeg maar.

@hoogteijling Ik heb Office 2013, dus daar zij de instellingen net iets anders inderdaad

Kun je ook niet bij die instellingen komen via Configuratiescherm>>Email?

Groeten Marcel

Is dat dan niet iets met distributielijst maken o.i.d.

In Gmail heet dat labels. Ik heb ook geen outlook 2013. Ik heb ook weer een andere versie. :P

Dus misschien even zoeken op distributielijst maken in outlook 2013 o.i.d.

Laatst bewerkt:
@manamana
Nee, een distributielijst is een groep contactpersonen, dus dat is het niet

@hoogteijling
Via configuratiescherm kom je op het zelfde instellingen scherm uit als je vanuit Outlook naar instellingen gaat. Is het bij jouw wel mogelijk (om in een andere/oudere versie) om die 'labels' te veranderen?

Configuratiescherm>>Email>>E-mailaccounts...>>Wijzigen...>>Meer instellingen...
Daar heb ik de mogelijkheid om de weer te geven naam te wijzigen.
GUURJgk.png

Groeten Marcel

@hoogteijling Velen malen dank! Het is gelukt. Ik weet niet hoe ik er 20x overheen heb gekeken, maar de instelling zit precies op dezelfde plaats als Office 2007.

Oplossing: Accountinstellingen (server instellingen) > Meer instellingen > Naam van Exchange Account wijzigen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan