Te weinig energie?

Status
Niet open voor verdere reacties.

darkrifle

Gebruiker
Lid geworden
2 sep 2010
Hallo,

Ik ben langzamer hand mijn game accesoires aan het verniewen. Ik heb een nieuwe headset, muis en toetsenbord gekocht, allemaal 1 voor 1. Toen ik nog mijn headset en muis had (Razer Megalodon & Razer Imperator) en een standaard medion toetsenbordje, ging alles goed. Nu hebi k gisteren een Logitech G15 toetsenbord gekocht en nu gaat alles fout. Alles werkt prima, behalve de microfoon van mijn headset. Hij wordt wel herkent bij opname apparaten maar is 'defect'. Wanneer ik het toetsenbord weghaal is alles weer OK.

Het zijn alle 3 usb aansluitingen Ik heb ze alle 3 ingeplugd in de achterkant, en daarna geprobeerd te verdelen in voor en achterkant. Geen resultaat.
Ik baal een beetje en ben erg benieuwd of jullie een oplossing weten.

Mvg,
Martijn

1) als je het toetsenbord eruit trekt, werkt alles dan weer als vanouds?
2) als je denkt dat het apparaat te weinig vermogen levert, dan zou je een losse usb verdeler kunnen nemen waar een externe voeding op zit. Ik kan me haast niet voorstellen dat de usb te weinig vermogen levert, maar zou toch kunnen.

Hoeveel watt voeding heb je, het kan zijn dat je moederbord te weinig stroom aan USB apparaten levert.

Alle drivers zijn goed geinstalleerd. Geen conflict gehad.

Als ik het toetsenbord eruit trek en ik replug mijn headset ook , doet de headset het weer gewoon.

Hoe zou zo'n externe usb verdeler werken? En werkt dat gegarandeerd?

Alvast bedankt!

Mvg,
Martijn

EDIT: Voeding? Pff, weet ik echt niet. Ik kan het ook niet vinden op internet. Ik heb een Medion E7300 D (MD 8333). En zeg niet dat Medion zuigt (de service wel) maar zijn toch fijne pc's voor een zacht prijsje :)

Laatst bewerkt:
Leg eens gedetailleerd uit hoe je je toetsenbord en headset aansluit.

Leg eens gedetailleerd uit hoe je je toetsenbord en headset aansluit.

Erm... Als je dat wilt

Eerst plug ik mijn USB headset in, en dan mijn toetsenbord? Of andersom?

Meestal hoef ik dat niet, want ze blijven mooi in de poorten zitten.

Ja nou ik heb ook een g15, en er zitten ook USB aansluitingen op, sluit je het daar op aan?, of heb je de jackplug in je computer gestopt?

Ja nou ik heb ook een g15, en er zitten ook USB aansluitingen op, sluit je het daar op aan?, of heb je de jackplug in je computer gestopt?

Nee. Ik heb geprobeerd ze allemaal los achterin mijn pc te stoppen, maar dat gaat niet goed. Ik heb het ook geprobeerd te verdelen over de USB aansluitingen voor en achter de pc maar dat werkt ook niet. Ik heb mijn muis al aangesloten gehad op de G15, muis doet het prima maar de headset flipt nog steeds. Ik dacht ook dat ik ze allebei had geprobeerd op mijn keyboard en dat dat ook niet werkte. Ik ga dat vanmiddag als ik thuis ben nog eens proberen.

Ik denk het probleem gevonden te hebben, maar nog niet de oplossing.

Is dit het probleem?
Screenshot:
probleem.png

De 1% is de headset
De 3% is van de muis (vreemd in mijn ogen dat deze meer nodig heeft dan headset)
De 7% is van het keyboard
Waar de laaste 3 % voor is weet ik niet. Misschien voor de 2 usb poorten aan de voorkant?

Zo ja, hoe kan ik dit oplossen?

Mvg,
Martijn

Laatst bewerkt:
Probleem opgelost. Ik heb een extra interne USB PCI kaart gekocht en dat heeft het verholpen. Bedankt voor alle hulp!

Mvg,
Martijn

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan