Te weinig geheugen bij overladen filmpjes

Status
Niet open voor verdere reacties.

Goatrider

Gebruiker
Lid geworden
3 sep 2005
Ik heb een mooie Canon Powershot SX110 IS gekocht en daarbij een 16Gb geheugenkaart aangeschaft. Filmpjes van meer dan 2GB kan ik echter niet overzetten via de USB2.0 kabel naar mijn PC. Mijn PC heeft 2GB RAM geheugen en zo'n 3 TB aan vrije HDD ruimte. Zowel mijn FAT32 als NTFS partities kunnen de filmpjes niet aan. Kan iemand mij vertellen waar het probleem hoogstwaarschijnlijk aan ligt?

- gebruik je een cardreader of de camera zelf? (cardreaders zijn over algemeen beter)
- krijg je een foutmelding? zo ja welke?

Als ik de camera gewoon als map open en de files wil kopiëren naar een schijf krijg ik geen melding. Als ik echter de Wizard gebruik, krijg ik de melding dat er onvoldoende schijfruimte is om te taak uit te voeren. Ik wilde ze dus direct vanaf de camera uploaden naar de PC. Een cardreader is inmiddels besteld (5,-:rolleyes:)

- gebruik je een cardreader of de camera zelf? (cardreaders zijn over algemeen beter)
- krijg je een foutmelding? zo ja welke?

Thanks Scorpion, na jouw post meteen een cardreader besteld en toen ik hem in de PC plugde, wilde hij hem wel meteen kopiëren. Zelfs als dat niet zou lukken, zou ik het filmpje direct van de cardreader in mediaplayer kunnen openen (omdat de PC hem als harde schijf ziet) en hem vanuit mediaplayer kunnen opslaan. Hulde!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan