Te weinig geheugen voor bestand

Status
Niet open voor verdere reacties.

the_dannyboy

Gebruiker
Lid geworden
2 jan 2002
Berichten
968
Hoi allemaal !!

Ik heb met kazaa een spel gedownload van 700 mb, maar als ik dit .exe bestandje nu open, krijg ik de melding: Programma te groot voor geheugen.

Kan ik hier niets aan doen, behalve extra geheugen inbouwen??

TNX !!
 
Geplaatst door the_dannyboy
Hoi allemaal !!

Ik heb met kazaa een spel gedownload van 700 mb, maar als ik dit .exe bestandje nu open, krijg ik de melding: Programma te groot voor geheugen.

Kan ik hier niets aan doen, behalve extra geheugen inbouwen??

TNX !!

Hoeveel geheugen heb je dan, en om welke spel gaat het.
 
Laatst bewerkt:
Het gaat om Splinter Cell en eh, welk geheugen bedoel je:
ik heb 256 MB Ram, 1,1GHz.
 
Geplaatst door the_dannyboy
Het gaat om Splinter Cell en eh, welk geheugen bedoel je:
ik heb 256 MB Ram, 1,1GHz.

oke, 256 mb ram is meer dan genoeg, ik draai al mij spellen er mee,zet alles op de achtergrond wat je draait uit, en controleer het bestand of het geen virus is, als dit niet lukt, dan is het spel helaas gewoon niet goed, heb ik ook zo vaak als ik een een spel download van kazaa, je geheugen daar ligt het niet aan.

SUC6
 
Laatst bewerkt:
Psst: wisten jullie dat spellen downloaden illegaal is?

Bovendien schaden jullie de spellenindustrie ermee en maken de prijzen nog duurder dan ze al zijn...

Tip: wees selectief en koop een spel dat je echt leuk denkt te vinden na het spelen van een demo of het lezen van een recentie...
 
Daar heb ik nog nooit van gehoord.
Waarom spelletjes wel en muziek niet?

Het is trouwens pas vrijdag hoor :cool:
 
Geplaatst door Elisa
Daar heb ik nog nooit van gehoord.
Waarom spelletjes wel en muziek niet?

Het is trouwens pas vrijdag hoor :cool:

Muziek is ook illegaal, of zit je me hier te begekken :thumb:
 
Psst: wisten jullie dat spellen downloaden illegaal is?

Bovendien schaden jullie de spellenindustrie ermee en maken de prijzen nog duurder dan ze al zijn...

Tip: wees selectief en koop een spel dat je echt leuk denkt te vinden na het spelen van een demo of het lezen van een recentie...

je meent het.....
ehtiek hoort alleen in een ander topic thuis...

Helaas heeft terbeest wel gelijk en kunnen we hier niet echt een oplossing voor je aandragen, anders dan gebruik kazaah niet maar bijvoorbeeld

http://www.freerecordshop.nl

offeh

http://www.bruna.nl
 
Ik dacht eigenlijk dat het pas illegaal werd als je de boel op een cd ging zetten en verkopen.
Wat fijn toch dat ik zo onnozel ben :D
 
Geplaatst door Charley


ehtiek hoort alleen in een ander topic thuis...



Ik wil hier niet de moraal-ridder uithangen maar ethiek moet je toepassen op alle fora anders valt het nut van ethiek een beetje weg vind je niet?
 
Muziek is ook illegaal, of zit je me hier te begekken

Je kan hier wel leuk de heilige uit gaan hangen maar je hoeft mij niet wijs te maken dat je zelf nog nooit zoiets 'illegaals' heb gedaan. Daarmee bedoel ik dat jij heus weleens spelletjes en muziek heb gedownload.
 
Kunnen we ons weer bezig gaan houden met het probleem van de vragensteller ipv over ethiek e.d.
 
Grote delete en edit: zie post M@rio (zei het beter en korter :))

Kan ik hier niets aan doen, behalve extra geheugen inbouwen??

dit zal je probleem niet oplossen. Ik vrees dat je het bestand gewoon nog een keertje moet proberen te downloaden, mischien via een andere bron...
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan