Te weinig geheugen

Status
Niet open voor verdere reacties.

DenniZvb

Gebruiker
Lid geworden
16 mrt 2003
Berichten
111
Elke keer als ik computer.. dan krijg ik na een tijdje allemaal gezeur. Dan word bijvoorbeeld mijn MSN heel vreemd, zonder achtergrond enzow erin. Dit komt door te weinig geheugen ben ik achtergekomen. Als ik dan weer een programma sluit, dan werkt die weer even. MAar het lijkt net of het aantal Virtueel geheugen zakt. Want daarna kan ik telkens minder, en moet ik de computer opnieuw opstarten. Kan het komen door Kazaa lite? want als ik deze draai, gebeurt het bovenstaande veel sneller?

misschien nuttig:
-Hij draait Norton AV 2003, MSN messenger 6, Zonealarm altijd als windows start..
-Windows 98
-320 MB ram

Alvast bedankt!
 
Hoi,

Met de applicaties die jij draait is 320 mb ram geheugen ruim voldoende.
Je zou het virtueel geheugen zelf in kunnen stellen i.pv het door Windows te laten beheren.
 
Dat d8 ik dus oowk.. Vroeger werkte het oowk gewoon .. dus waarom nu niet.. Weet iemand nog een antwoord?
 
Ik heb precies hetzelfde probleem!!! Ik heb tot heden nog geen oplossing gevonden!!! Het is echt s**t!!!
 
DenniZvb,

Dat komt hierdoor:

Je bent waaschijnlijk met Kazaalite teveel bestanden/films tegelijk aan het downloaden.

Indien je maar een paar bestanden met Kazaalite download i.p.v. 50 tegelijk, dan heb je het probleem niet meer.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan