Te weinig schijfruimte

Status
Niet open voor verdere reacties.

Reilly

Gebruiker
Lid geworden
6 sep 2008
Berichten
77
Hoooi,

Ik heb gisteren een nieuw spel gekocht(CoD4) omdat ik binnenkort Admin word van een populaire server. Nu verlangt deze 8 gb van de harde schijf, en ik heb nog maar 5.36 gb. Ik heb al heel veel geprobeert, tijdelijke internet bestanden verwijderen, tijdelijke systeem bestanden, enz. Maar het lijkt gewoon niet genoeg. Programma's gedownload als 'Easycleaner', ''Advanced Uninstaller PRO 2006 '' en ''Disk Cleaner'' ,maar het lijkt gewoon niet genoeg.

Nu vroeg ik me af of iemand tips heeft die werkelijk helpen, en niet die paar MB's weghalen, maar echt een boel.

Ik ben zeker wezen Googlenen, maar met niet zo'n goede resultaat.

Iemand die een handig programma kent of een goed stappen plan?
Pc opnieuw formateren is geen optie ;)

M.V.G,
Reilly.
 
Schijfopruiming al geprobeerd van Windows en dan de optie herstelpunten verwijderen, behalve de meest recente?
 
Hoe zijn je schijfindelingen?
Heb je naast de C nog een D waar misschien plenty ruimte is?
 
Enig idee waar ik die kan verwijderen? :) Zovaak maak ik geen herstelpunten ;)
 
Windows XP
Home edition
Version 2002
Service pack 3

75 gb heeft de schijf, maar doet dat er wat toe bij het schoonmaken? :O
Maar goed, ik denk dat ik er maar een externe harde schijf bij ga kopen, anders blijf ik bezig ;)
 
Windows maakt die herstelpunten vaak zelf ;)
Je Cschijf>rechter muis eigenschappen>schijfopruiming>dan tabblad meer opties en kies voor verwijderen herstel en schaduw bestanden.
Beste oplosssing een harde schijf erbij extern of intern.
 
Laatst bewerkt:
Windows XP Home edition
75 gb heeft de schijf, maar doet dat er wat toe bij het schoonmaken? :O

Omdat ik daarmee een idee krijg van de hoeveelheid rommel/data wat op je schijf aanwezig is naast je OS.

XP met wat doorsnee programma's neemt al gauw 10 Gb in.
Heb je geen grote hoeveelheid data (muziek/foto's/video) die je op een CD/DVD kan branden om ruimte te winnen? Ik vraag me af wat er zoveel ruimte inneemt.
 
Omdat ik daarmee een idee krijg van de hoeveelheid rommel/data wat op je schijf aanwezig is naast je OS.

XP met wat doorsnee programma's neemt al gauw 10 Gb in.
Heb je geen grote hoeveelheid data (muziek/foto's/video) die je op een CD/DVD kan branden om ruimte te winnen? Ik vraag me af wat er zoveel ruimte inneemt.

Ik ben zelf een gamer, en games als GoW en CoD nemen nogal wat ruimte in ;) Voor de rest heb ik er ook veel muziek op staan ;)


Dit topic kan worden gesloten, ik heb ervoor gekozen een nieuwe externe disk te halen :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan