te weinig V?

Status
Niet open voor verdere reacties.

SoulShot

Gebruiker
Lid geworden
20 sep 2006
Kan het zijn dat mijn voeding te wienig volt geeft?
Op een van mijn kabeltjes die uit de voeding komen (weet niet juist hoeveel V) waar mijn licht, Fan's enzo op aangesloten zijn... is er denk ik soms te weinig V omdat soms mijn HD koeler zomaar uitvalt of mijn licht uitvalt =/ kan dat door te weinig V?

Gebeurt ineens dus niet als ik aan kabeltjes zit te prulle dat iets eve lost komt ofzo.. :evil:

V??? je bedoelt waarschijnlijk watt.

dat zou kunnen maar als je dan wat minder aan zou sluiten zou het over moeten zijn. en de lichtjes zouden nu dan zwak moeten branden.

maar kijk eens hoeveel er op de voeding staat en rekeneens uit wat er aan hangt of zet hier de onderdelen neer dan doen wij het.

V??? je bedoelt waarschijnlijk watt.

dat zou kunnen maar als je dan wat minder aan zou sluiten zou het over moeten zijn. en de lichtjes zouden nu dan zwak moeten branden.

maar kijk eens hoeveel er op de voeding staat en rekeneens uit wat er aan hangt of zet hier de onderdelen neer dan doen wij het.

V=Volt

weet ik;)

maar volt heeft niks temaken met aankunnen van apparaten. volt is gewoon de spanning als die minder is werkt het helemaal niet ook je moederbord enzo niet.

Hehe als je er even tijd zou voor willen maken om het uit te reken, want ik ben een knaapje van 15 en ken daar niet superveel van..

En ehm er staat wel degelijk V .. weetk veel..

Ik heb ook is gekeken op asus probe (prog om temp/V te bekijken), er staat bij de 12+ V ongeveer zo'n 13,.. V altijd, en soms piekt hij hoger en dan geeft hij een waarschuwings signaal, weet ik veel waarom, want al mijn lichten en ventilators gaan even snel..

Weet wel niet welke kabel (hoe die heet ofzo) het juist is.. maar op een van mijn hoofdkabel (denk ik) staat:
4 80mm ventilators
1 120mm ventilator
2 gewone lichten (zo staven verbonden met zo'n blauw blokje
en dan nog 3 ledjes die standard verlicht worden in de case..

Dan hebk nog zon kabel dat uit de voeding komt maar daar staan alleen cd-rom HDD en diskette station op. en daar komt morge nog DVD bij :)

En dan nog een klein vraagje dat erbij komt, ik heb 2 kabeltjes nog die uit de voeding komen die ik nergens heb op aangeloten.. Waarvoor dienen deze normaal?

1 2 gele draden en 2 zwarte (aansluiting is zo'n vierkant) (die bij ene vriend opt moederbord zat aangesloten, mss gwn bij mij niet nodig?

2 1rode 2oranje en 3zwarte (die was bij diezelfde vriend ook neit aangesloten

Hehe alvast bedankt voor zoveel te leze^^ En voor het eventuele antwoord :D
Ohja kan je bij je uitleg ook zeggen welke draadjes 3+V 5+V en 12+V zijn? Die zijn ook aangeduid op asusprobe maar weet niet welke welke is.. Kan ik in't vervolg mss iets duidelijker zijn ;)

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan