te weinig vrij geheugen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

rita couvreur

Gebruiker
Lid geworden
24 jan 2001
Berichten
74
even een vraag: regelmatig krijg ik een bericht (als ik iets wil downloaden bijvoorbeeld) dat ik te weinig geheugen heb. Nu heb ik de vragen en antwoorden gelezen en alles geprobeerd maar het geheugen wordt niet veel meer. Ik heb een pentium II en er zou nog 64 % van het geheugen beschikbaar moeten zijn. Ik heb een gedeelde schijf, C D en E. De C schijf is vol en de rest amper gebruikt. Hoewel ik zoveel mogelijk dingen bewaar op D en E blijft C natuurlijk het werkstation. Het wisselbestand wordt door Windows beheerd. Wat kan ik nog meer doen om ruimte te creeeren op de C-schijf.

groet,
Rita
 
hoeveel ruimte heb je nog over op je c schijf. Prima dat windows automatisch je wisselbestand beheerd, maar daat moet je wel de ruimte voor hebben. Ik meen dat dit ongeveen 1,5 keer je intern geheugen moet zijn. Ik zou zelf zeggen, zorg dat je rond de 250mb over hebt, dan zit je meestal wel goed
 
Hoi,

Regelmatig uitgebreid besproken.
Kijk hier even

Suc6.
 
ha, bedankt...heb de instructies van funzip opgevolgd...en na de cleaner van wanadoo had ik 270 mb over op de c-schijf. Op de D en E schijf heb ik nog resp. 142GB en 180gB beschikbaar. Bestaat er geen mogelijkheid om meer geheugen op het werkstation te krijgen?

groet,
Rita
 
Met een programma als Partition Magic kun je je schijven op nieuw verdelen. Je kunt zo wat ruimte van D en E naar C verplaatsen.

zoek anders even hier naar Partition Magic

grtz Guido
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan