woutertje23
Gebruiker
- Lid geworden
- 15 mrt 2009
hallo,
ik heb sinds 2 weken een nieuwe pc gekocht ( onderdelen)
toen deed mijn pc het ook al niet. ik dacht toen dat het aan het moederbord lag dat ik als enige niet nieuw gekocht had. dus ook een nieuw moderbord bestelt omdat ik niemand kende waar ik mijn onderdelen kon testen. alles erin gezet. nu druk ik op de power button en er gebeurt niets. na meerdere malen op de power button te hebben gedrukt gaf hij een kleine reactie. de fans draaiden een heel klein stukje. nog geen halve seconden. en nu doet hij het dus niet. stroom eraf stroom erop en weer hetzelfde liedje. nu mijn vraag: wat zou er kunnen zijn dat mijn pc het niet doet?
specificaties:
coolermaster haf 922 toren
asrock g43t twins full hd moederbord
xfx radeon hd 4870 videokaart
recom 450 watt voeding
2x 1gb valueselect ddr2 geheugen
standaard cd/dvd drive
sony 500gb HD
groeten,
wouter
ik heb sinds 2 weken een nieuwe pc gekocht ( onderdelen)
toen deed mijn pc het ook al niet. ik dacht toen dat het aan het moederbord lag dat ik als enige niet nieuw gekocht had. dus ook een nieuw moderbord bestelt omdat ik niemand kende waar ik mijn onderdelen kon testen. alles erin gezet. nu druk ik op de power button en er gebeurt niets. na meerdere malen op de power button te hebben gedrukt gaf hij een kleine reactie. de fans draaiden een heel klein stukje. nog geen halve seconden. en nu doet hij het dus niet. stroom eraf stroom erop en weer hetzelfde liedje. nu mijn vraag: wat zou er kunnen zijn dat mijn pc het niet doet?
specificaties:
coolermaster haf 922 toren
asrock g43t twins full hd moederbord
xfx radeon hd 4870 videokaart
recom 450 watt voeding
2x 1gb valueselect ddr2 geheugen
standaard cd/dvd drive
sony 500gb HD
groeten,
wouter