Hallo iedereen!
Ik heb net de 64 bit variant want Windows 8 professional geïnstalleerd.
Als ik muziek probeer te luisteren dan werkt mijn headset perfect.
Nu heb ik TeamSpeak 3 gedownload en als ik mijn eigen aanmeld op een server dan geeft die aan dat ik geen manier heb om geluid af te spelen.
Nu kijk ik in de opties bij playback naar de playback devices:
Daar heb ik Speakers (2- Logitech USB Headset) gekozen.
Als ik op de knop Play Test Sound druk geeft deze mij de volgende melding:
"Error opening playback device: could not open playback device"
Ik heb geprobeerd er naar te googlen maar heb niet echt een oplossing voor dit probleem kunnen vinden.
Kunnen jullie mij hiermee helpen?
Overigens als ik naar de opties ga en kies voor capture en ik test mijn microfoon dan geeft Teamspeak wel feedback terug dat mijn microfoon het wel doet.
(Geluids metertje in teamspeak zelf gaat omhoog als ik wat zeg) Dus een deel van mijn headset detecteert die dan wel weer.
Overigens werkte alles prima op Windows 7
Alvast bedankt voor de tijd en moeite!
- Dennis
EDIT
Ook op de teamspeak forums heb ik dit problem gepost:
http://forum.teamspeak.com/showthre...peak-3-Logitech-USB-Headset-(No-sound-in-TS3)
EDIT
Soort van logfile gevonden.
Dit wordt gegenereerd als ik op het knopje play test sound druk:
27-10-2012 18:27:53 Windows Audio Session Debug WAS:
penDevice-enter
27-10-2012 18:27:53 Windows Audio Session Debug WAS Buffer size: 640
27-10-2012 18:27:53 Windows Audio Session Error p_wfx->wFormatTag != 1
27-10-2012 18:27:58 Windows Audio Session Error CaptureDeviceContext callbackWaits2 wait exceeded 5 secs 258
27-10-2012 18:27:58 SoundBckndIntf Error D:/Apps/Teamspeak 3/soundbackends/windowsaudiosession_win32.dll error: SOUND_CONFIG_PROBLEM
27-10-2012 18:27:58 PlaySoundSet Error Error opening playback device to play test sound
Ik heb net de 64 bit variant want Windows 8 professional geïnstalleerd.
Als ik muziek probeer te luisteren dan werkt mijn headset perfect.
Nu heb ik TeamSpeak 3 gedownload en als ik mijn eigen aanmeld op een server dan geeft die aan dat ik geen manier heb om geluid af te spelen.
Nu kijk ik in de opties bij playback naar de playback devices:
Daar heb ik Speakers (2- Logitech USB Headset) gekozen.
Als ik op de knop Play Test Sound druk geeft deze mij de volgende melding:
"Error opening playback device: could not open playback device"
Ik heb geprobeerd er naar te googlen maar heb niet echt een oplossing voor dit probleem kunnen vinden.
Kunnen jullie mij hiermee helpen?
Overigens als ik naar de opties ga en kies voor capture en ik test mijn microfoon dan geeft Teamspeak wel feedback terug dat mijn microfoon het wel doet.
(Geluids metertje in teamspeak zelf gaat omhoog als ik wat zeg) Dus een deel van mijn headset detecteert die dan wel weer.
Overigens werkte alles prima op Windows 7
Alvast bedankt voor de tijd en moeite!
- Dennis
EDIT
Ook op de teamspeak forums heb ik dit problem gepost:
http://forum.teamspeak.com/showthre...peak-3-Logitech-USB-Headset-(No-sound-in-TS3)
EDIT
Soort van logfile gevonden.
Dit wordt gegenereerd als ik op het knopje play test sound druk:
27-10-2012 18:27:53 Windows Audio Session Debug WAS:

27-10-2012 18:27:53 Windows Audio Session Debug WAS Buffer size: 640
27-10-2012 18:27:53 Windows Audio Session Error p_wfx->wFormatTag != 1
27-10-2012 18:27:58 Windows Audio Session Error CaptureDeviceContext callbackWaits2 wait exceeded 5 secs 258
27-10-2012 18:27:58 SoundBckndIntf Error D:/Apps/Teamspeak 3/soundbackends/windowsaudiosession_win32.dll error: SOUND_CONFIG_PROBLEM
27-10-2012 18:27:58 PlaySoundSet Error Error opening playback device to play test sound
Laatst bewerkt: