Teamspeak 3 server op modem

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vreetzak

Gebruiker
Lid geworden
26 mei 2011
Goedenmiddag,

allereerst zal ik me even voorstellen op dit forum, ik ben Teun, 19 jaar en vind het leuk om een beetje te prutsen met pc's, ik weet niet of ik mijn vraag in de juiste sectie heb gezet, maar dat merk ik vanzelf denk ik.
Ik heb sinds een tijdje een teamspeak 3 server draaien thuis, gewoon de gratis licentie, dit werkt allemaal heel mooi, poorten zijn geforward en het werkt perfect, nu wil ik alleen een stapje verder gaan en mijn teamspeak server op 1 of andere manier op mijn modem draaien (Arcadyan VGV7519) de experia box van kpn. zodat ik het ook kan draaien als ik zelf niet thuis ben en niet altijd de pc aan hoef te hebben.
Ik heb al een beetje rond gezocht op het internet maar kan niet echt wat vinden, weet iemand of dit mogelijk is en hoe?

bvd Teun

Dat gaat niet werken: De modems zijn er niet geschikt voor. Je moet echt een 'server' hebben die op Windows, Mac of Linux draait (zie ook download-pagina)
Op sommige NAS'en is het wel (met enige moeite etc.) werkend te krijgen, maar die hebben dan ook doorgaans Linux aan boord. Ik zag voorbeelden van Synology NAS'en waar het op gelukt is.

Tijs.

Oke, bedankt voor de info, dan word het even sparen voor een nas server:) ik zal er een slotje op zetten.

Teun

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan