Teamspeak geeft Error bij opstarten server

Status
Niet open voor verdere reacties.

Pinglord

Gebruiker
Lid geworden
5 jan 2005
Berichten
84
Hallo,

Ik heb een probleem met Teamspeak want hij doet het al sinds December vorig jaar niet meer.
Telkens als ik een server wil binnen gaan (public of 1 met password) zegt hij:

"No Reply from server. Maybe the server is offline or maybe teamspeak isn't running on it"

Ik check de computer regelmatig op Spyware en virussen maar dat bied ook geen oplossing.
Iemand die een oplossing weet voor dit probleem?
 
Doe je firewall eens tijdelijk uit.
Misschien houdt die het zaakje tegen.
 
want hij doet het al sinds December vorig jaar niet meer.

Vandaag:
22-08-2005

Je bent wel een beetje laat vind je ook niet :confused:..

Anyway;
Wat wil je nou? Een server opstarten (zoals je titel zegt) of een server joinen (zoals je bericht zegt).
Ik ga van het tweede uit:

- Weet je zeker dat de server die je wilt joinen beschikbaar is?
- Is dit bij ALLE severs zo?
- FireWall truuk geprobeerd zoals gezegd?
 
Hallo,

Ik heb de firewall uitgezet, maar dat heeft geen effect.
En over het feit dak er laat mee ben, ik had het er toen ook al opgezet maar toen kwam er geen reactie met oplossing:(

Ik weet wel zeker dat de server beschikbaar is, want vrienden van me zitten dan ook op die server (IP correct en password ook correct)
Ik probeerde ook nog op Publics te komen en sommige deden het wonderbaarlijk wel en andere weer niet, maar diegene waar vrienden enzo op zitten die doen het allemaal weer niet.

Ik ben uit noodzaak uit mijn Call of Duty clan moeten gaan (jammer..) omdat ze weinig aan me hadden nu Teamspeak het niet meer deed dus als iemand een oplossing weet zou ik die graag horen, want Call of Duty 2 staat alweer bijna voor de deur!:)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan