Teamspeak probleem!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

xMickx

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
23 sep 2008
Berichten
1
Voor het spel World of Warcraft wilde ik graag een teamspeak server opzetten om lekker te kunnen kletsen etc. Dus ik heb dat gedaan allemaal. De server is er en alles. Ik kan erin als admin etc.

Maar nou is het probleem, andere mensen kunnen er niet in. Ook als ik ze het ip geef en het wachtwoord van server dan nog wil het niet.

Help me alsjeblieft:shocked:
 
heb je je poorten open staan?
Er staat op internet een programma die test alles van je server ofzo, maar kan het nu niet meer vinden.... Ik zal nog even zoeken als ik hem vindt hoor je het wel:)
 
Laatst bewerkt:
Eerst maar eens wat basis-informatie verschaffen:
1. Welk modem of modem/router heeft je provider je beschikbaar gesteld? (Merk+type)
2. Heb je er zelf nog een netwerapparaat achter gezet? Zoals een draadloze router? Indien ja, weer Merk + type van dit apparaat vermelden.

Je zult vlg. deze pagina de TCP poorten 14534 en 51234 en de UDP poorten moeten forwarden naar je pc.

Gebruik je maar 1 router, en heb je de informatie van vraag 1. en 2. duidelijk opgeschreven, dan kun je op deze pagina kijken naar de fabrikant + type router voor een uitleg hoe je die poorten kunt forwarden.

Overigens zul je waarschijnlijk voor World of Warcraft nu al TCP poort 3724 geforward hebben staan naar je pc. Op dezelfde manier moet je dan ook de poorten voor TeamSpeak forwarden.

Succes,

Tijs.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan