teamspeak problemen op css

Status
Niet open voor verdere reacties.

raul777

Gebruiker
Lid geworden
30 okt 2006
ik speel al bijna 2 jaar css (counter strike source) maar ik weet nog altijd niet hoe teamspeak werkt. ik heb een micro en als ik opo een server zit druk ik op k maar niemand hoort mij blijkbaar. moet ik nog iets extra doen ????? help mij aub. alvast bedankt

ik speel al bijna 2 jaar css (counter strike source) maar ik weet nog altijd niet hoe teamspeak werkt. ik heb een micro en als ik opo een server zit druk ik op k maar niemand hoort mij blijkbaar. moet ik nog iets extra doen ????? help mij aub. alvast bedankt

Op een gameserver of teamspeak server?

gwn op een server die ik speel mar ik probeer altijd als andere ook kunnen spreken dus zou dit toch ook bij mij moeten gaan maar niemand hoort mij. maar soms staat er zo een ip adres allemaal cijfers enzo moet ik die mss ergens in geven en waar dan

Laatst bewerkt:
Hoi.

Licht het groene bolletje op als je in de microfoon praat?
Al gekeken onder Settings --> Sound input/Output settings?
Doet je microfoon het met andere software wél?

teamspeak

Je zal eerst een verbinding moeten maken met een Teamspeak server dus eerst checken welke server voor het spel gebruikt wordt.Daarna een nieuwe connectie maken en alles invullen zoals het op de TS server vermeld staat.Zodra de verbinding gemaakt is kan je daarna via de opies menu een push to talk toets kiezen zodat de mic niet continue open blijft staan et voila je kan dan de lucht in.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan