TeamViewer alternatief

Status
Niet open voor verdere reacties.

damnsharp

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
6 jan 2012
Hoi, ik ben opzoek naar een goed (en liefst gratis of betaalbaar) TeamViewer (remote control) alternatief. Ik ben al aan het stoeien met UltraVNC en SCPrompt maar dat geeft nog wat problemen.
Bedankt voor de tips! :thumb:

Wat is het probleem met Teamviewer?

@edmoor, dank je voor reactie. Ik help mijn vader en mijn broer als ze een computerprobleem hebben en nu krijg ik van TV de melding dat ik commercieel bezig ben dus maar 5 minuten het scherm kan overnemen. Ik help ze niet commercieel, vandaar dat ik een alternatief programma zoek. Ook hoor ik dat UVNC goed werkt maar ik ben het nog aan het uitvogelen, wel lastiger vandaar dat ik me nog afvroeg of er een alternatief is. Zelf dacht ik ook aan TightVNC dus een paar alternatieven heb ik wel maar goed, misschien zie ik nog iets over het hoofd :)

@edmoor, hulp op afstand kan ik proberen, vroeger wel eens gedaan. Ik meen wel dat het nogal problemen bij firewalls kan opleveren, dan is TV wel handiger maar ... nou ja.
@vanschagen, ja daar staan een stel alternatieven, phoei ik krijg het nog druk vanmiddag ;)

Gevalletje Be carefull what you wish for? :p

@edmoor, ja dat kan je wel zeggen :d Nu hoopte ik wel dat iemand zo enthousiast was over een gratis kei goed alternatief dat ik dan meteen klaar was ;) Ach ja, fijn dat mensen meedenken in ieder geval.
Overigens Ammyy wat ik uit linkje @vanschagen heb werkt goed. Ga zo crossloop testen want de pro versie kost maar $70 per jaar.

Laatst bewerkt:
als TV niet zo duur was kocht ik het wel. Overigens crossloop test is wat matig, werkt redelijk, in het begin traag. Zie wel dat het UltraVNC op de achtergrond gebruikt vandaar dat ze er niet veel voor vragen, geen eigen ontwikkeling maar wel een schil erover en eenvoudiger te gebruiken. LogMeIn zou ook kunnen, thx.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan