Teamviewer beelduitval

Status
Niet open voor verdere reacties.

StefT

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
23 okt 2011
Sinds ik Teamviewer heb gedownload heb ik last van beelduitvallen, dat zich elke 2 tot 5 minuten herhaalt. Ik heb Teamviewer meerdere keren opnieuw geïnstalleerd, maar toch blijft het zich voordoen. Ik heb ook mijn driver voor het beeld van NVIDIA een betere versie geïnstalleerd, dat werkt ook niet, en het is alleen maar erger geworden. Het beelduitval komt alleen maar voor als iemand op mijn computer kijkt (via Teamviewer).
Ik heb hier een schreenshot van gemaakt als ik mijn beeld net terug heb en er een melding komt:
xe38zd.png

Hier zijn de specificaties van m'n pc:
2ev3l0y.png

@ de jean, ja. Ik had een keer last van virussen op mijn pc, niks werkte meer. Ik heb alles helemaal overnieuw geinstalleerd heel windows ect. Maar ik heb nog steeds last van die dingen die gebeurden toen ik die virussen had. En voordat ik mijn PC helemaal opnieuw installeerde werkte teamvieuwer ook niet vanwege dat beelduitval.

@ Bertus, dat heb ik al gedaan. Nog steeds blijft het beelduitval komen.

@ Ronnie1, Ik heb mijn pc open gemaakt, en daar staat een hele dure met veel meer geheugen, 4 denk ik. Maar op mijn pc geeft die aan dat het maar 0,87 is.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan