Teamviewer: Hoe kan ik met een andere account inloggen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

JanEnEm

Verenigingslid
Lid geworden
10 feb 2008
Hallo,
Het lijkt een simpele vraag: hoe log ik in met een ander account?
Toch lukt het mij niet dat te doen. Ik weet niet hoe ik moet uitloggen. afsluiten en opnieuw opstarten gaat automatisch naar de niet gewenste account.

Dus, Ja die vraag toch gesteld:
Hoe log ik in met een ander account?

Jan Meijer

Wordt Teamviewer los gestart of is deze als service geïnstalleerd?

Je moet bij inlogprocedures altijd bij de eerste keer vanaf jouw systeem, door de account eigenaar wachten op toestemming dat op dat systeem ingelogd mag worden om een verbinding te maken met het systeem dat je bezoeken wilt.
De account eigenaar krijgt van Teamviewer een mailtje om dat eerst goed te keuren. Zodra hij/zij in het mailtje (of in zijn TV account) de goedkeuring geeft kun je pas aan de slag. Eerder kun je totaal niks....

De andere procedure zonder inloggen gaat met een code en een wachtwoordcode die je ontvangt van degene die achter dat andere systeem zit.

Laatst bewerkt:
@edmoor: Automatisch gestart. Meer specifiek: In Extra's > Opties > algemeen is aangevinkt "TeamViewer samen met Windows starten".

@root99: Het gaat erom, dat de aanvrager van de sessie (fout gemaakt) is gekoppeld aan de beantwoorder. Dat moet niet want dan heeft hij in principe toegang tot alle andere gebruikers. Omdat (zie antwoord aan edmoor) het automatisch gaat, is er niet tussen te komen.

Laatst bewerkt:
Je logt toch gewoon uit, icoontje in de system tray onder of boven in en R-muis uitloggen of dubbelklikken en bij de account naam uit loggen...
Zie plaatje....
tv.JPG

Dat had ik ook gedacht te moeten kunnen. Echter Zoals uit mijn screenshot blijkt is die optie er niet.
Merk op 1: (eerder gemeld) het betreft de FREE versie van TV!
Merk op 2: Versie is up-to-date

2018-09-24 (1).png

Inmiddels is de vraag toch beantwoord. (door de reactises op het goede spoor gezet, waarvoor dank!).
Niet rechts bovenin, maar eerst op (links boven in mijn versie) op de account ikoon geklikt en dan rechts bovenin de dropdown bij het radertje, is de optie 'Afmelden'

pfpf.

Ik meld het probleem als pgelost.

Ik heb ook TV Free alleen is dat V11 en jij V13, maar je zult bij beiden moeten kunnen uitloggen.....
En dat is gelukt...
Tip: zoek de volgende keer de handleiding van jouw versie op.... zulke tools worden zoveel gebruikt en iedereen moet toch weten hoe je uit moet loggen.... Google is your friend...
Dat gaat tig keer sneller dan hier vragen, ook al word je geholpen...
Fijn dat het opgelost is.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan