Teamviewer toegang zonder toestemmig

Status
Niet open voor verdere reacties.

tim687

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
25 apr 2010
Hallo,
ik wil wel eens mijn pc bijv. in de trein kunnen bedienen, alleen moet ik daar dan toestemming voor geven op mijn pc zelf (dat gaat dus niet als je in de trein zit) hoe kan ik dat instellen, ik heb een Teamviewer account en wil de normale teamviewer gewoon behouden.
Kan iemand mij verder helpen?

Groet,
Tim

Je kunt een Teamviewer server (service) installeren. Dan kun je met een van tevoren ingesteld wachtwoord bij die PC.
Kijk hiervoor in de handleiding van Teamviewer.

Die server kan ik niet installeren als de normale teamviewer er opstaat :-(

Op mijn PC staat Teamviewer 6 en ik gebruik zowel de server (service) faciliteit als de standaard client.
Verwijder Teamviewer helemaal en installeer hem dan opnieuw. Tijdens de installatie wordt gevraagd of je tevens de service wilt installeren.

je kan met teamviewer je computer overnemen zonder dat je iets op de computer die je wilt overnemen te doen... dit kun je als volgt instellen:

>start op de computer die je wilt kunnen overnemen teamviewer op.
>ga naar Verbinding links boven in het schermpje van teamviewer
er zal een dropdown menu komen
>klik op toegang zonder toezicht instellen...
>stel de computer naam en een wachtwoord in.
>druk op Voltooien

nu kun je altijd met dit wachtwoord op de computer inloggen(mits teamviewer opgestart is)
echter moet nu nog wel de computer ID weten, als je de computer aan je teamviewer account koppelt heb je dit probleem ook opgelost, en kun je gewoon altijd op de computer inloggen

ik hoop dat dit geholpen heeft(:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan