TEAVU is compressed

Status
Niet open voor verdere reacties.

Palmke

Gebruiker
Lid geworden
8 sep 2002
Berichten
20
Hallo beste mensen

Kreeg hier net een laptop Acer van een vriend en als ik die opstart komt het volgende,
opstartscherm van acer en dan
TEAVU is compressed
Press ctrl+Alt+Del to restart maar der gebeurd natuurlijk niks, anders bracht hij die niet he :confused:
Heeft iemand een idee wat ik hiermee aan moet ??
alvast bedankt
 
Lijkt op dit probleem

Vraag je af of de hele (c:) schijf is gecomprimeerd (zoals in die discussiedraad; je kunt dan de volledige instructies volgen) of alleen het bestand TEAVU (wat dat dan ook maar is en waar het dan ook maar staat).

Overigens vind ik op TEAVU ******* weinig nuttigs op Google. Heb je zelf enig idee wat het zou kunnen zijn? Bijv. een of andere (anti-activatie-)crack??

Tijs.
 
Ik had er zelf idd ook weinig of niets over gevonden.
Hij beweerd dat ie wat had los geschroefd om de laptop uit te blazen en daarna kreeg hij deze melding, alhoewel ik niet zou weten wat dat er heeft mee te maken.
Het is mij ook een raadsel
 
Je kunt in ieder geval mijn instructie proberen. Blijkt dat de hele schijf gecomprimeerd is, dan weet je hoe je dat weer terug kunt draaien.

Een relatie met het schoonblazen van de pc/laptop zie ik zelf ook niet met dit probleem.

Succes,

Tijs.
 
Tijs
Ik heb je instructies gevolgd en blijkbaar is het in orde.
bedankt voor de tip

mvg
 
Fijn dat het je geholpen heeft.

Graag de vraag op opgelost zetten nu: Klik op "Zet status opgelost" op de donkerblauwe horizontale balk, bijna bovenaan deze webpagina [die met "Zet status opgelost", "Onderwerp opties" etc.]

Tijs.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan